۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۲۱
کد خبر: 85480249
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

جشن امام رضایی ها در تهران و میثاقی دوباره با ضامن آهو+فیلم

تهران بزرگ - ایرنا - جشن امام رضایی حد فاصل میدان هفت تیر تا میدان ولی‌عصر(عج) از ساعاتی پیش در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جشن امام رضایی ها از ساعت ۱۶ امروز حدفاصل میدان هفت تیر تا میدان ولی‌عصر(عج) با حضور پرشمار شهروندان محب اهل بیت در حال برگزاری است.

مدیریت شهری تهران افتخار میزبانی از جشن بزرگ امام رضایی ها را بر عهده دارد و اقدامات وسیعی برای این جشن تدارک دیده شده است.

در این جشن که همراه با مداحی و پخش شیرینی و شربت در حال برگزاری است، هماهنگی لازم با مدارس، مساجد و اماکن عمومی برای بهره برداری از امکانات رفاهی آنها در طول مسیر برگزاری جشن نیز انجام شد.

جشن امام رضایی ها در تهران و میثاقی دوباره با ضامن آهو

استقرار مواکب، پردیس ها و استیج های مناطق، ادارات و سازمان‌های تابعه شهرداری تهران با هماهنگی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی انجام شده و آذین‌بندی، چراغانی، نورپردازی، اکران المان‌های مناسبتی، نصب بیرق‌های مزین و متبرک به نام امام رضا (ع) در تمام مسیر برگزاری مراسم به چشم می آید.

همچنین طول مسیر با بیش از ١۵ هزار متر ریسه رنگی و مناسبتی آذین‌بندی شده است.

از سوی دیگر تمهیدات ویژه ترافیکی جهت جلوگیری از ایجاد اختلال در تردد شهروندان و معرفی مسیرهای جایگزین توسط پلیس راهور به عمل آمده و اورژانس و آتش نشانی نیز برای تامین ایمنی شهروندان در طول مسیر مستقر هستند.

جشن امام رضایی ها در تهران و میثاقی دوباره با ضامن آهو

حضور پرشور و شمار شهروندان تهرانی از پیر و جوان تا زن و مرد جلوه ای زیبا از ارادت مردم به هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت را به منصحه ظهور گذاشت.

این جشن که با پخش مولودی در مدح امام رضا(ع) همراه است تا ساعت ۲۲ در مسیر یاد شده ادامه دارد.

حضور ۵۰۰ هزار نفر در جشن امام رضایی‌ها 

بنابر اعلام دبیر اجرایی اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها، بیش از ۵۰۰ هزار نفر در این اجتماع تا ساعت ۱۸ از این جشن استقبال کردند.

عباس حیدری ادامه داد: تعداد جمعیت حاضر نسبت به اجتماع سال گذشته رشد سه برابری را نشان می‌دهد. شرایط حاکی است پس از اقامه نماز مغرب و عشاء تعداد حاضران افزایش یافته است.

حیدری تاکید کرد: از زمان اذان مغرب تا ۳۰ دقیقه اجرای برنامه‌ها در استیج‌های پیش‌بینی شده در طول مسیر متوقف شد و مجددا پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، برنامه‌ها از سر گرفته شد.

وی با بیان اینکه مسیر جانمایی موکب‌ها و استیج‌ها شرقی - غربی است، گفت: چندین نقطه در محور شمالی- جنوبی مسیر اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها برای اقامه نماز در نظر گرفته شده بود.

دبیر اجرایی اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها با اشاره به خدمات‌رسانی بیش از ۴۰۰ موکب به شهروندان در طول مسیر، افزود: با توجه به محدودیت‌های ترافیکی و ساعت خدمات‌رسانی وسایل حمل و نقل عمومی، برنامه بر اساس پیش‌بینی‌ها ساعت ۲۲ به پایان خواهد رسید تا مردم برای بازگشت دچار مشکل نشوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha