اسماعیلی: فعالان ترویج کتابخوانی سربازان گمنام فرهنگ هستند

تهران- ایرنا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از غرفه‌های روستاها و عشایر دوستدار کتاب در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: فعالان ترویج کتاب و کتابخوانی سربازان گمنام فرهنگ هستند.

به گزارش خبرنگار کتاب ایرنا، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، یاسر احمدوند رئیس سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، اسماعیل جانعلی‌پور مدیر کمیته ناشران خارجی و مسئولان بخش‌های مختلف این نمایشگاه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ از بخش غرفه‌داران روستاها و عشایر دوستدار کتاب بازدید کردند.

اسماعیلی: فعالان ترویج کتاب سربازان گم‌نام فرهنگ هستند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بعد از بازدید از غرفه‌های شهرهای خلاق، از غرفه سمنان که هشتمین پایتخت کتاب است بازدید کرد. او در این غرفه اختراعات جوانان را مورد بررسی قرار داد.

اسماعیلی در جمع خبرنگاران، مسئولان نمایشگاه و همچنین مردم اعلام کرد: این بخش مختص افراد گمنامی است که تلاش می‌کنند دانایی میان مردم ایران افزایش پیدا کند، این‌ها سربازان گمنام فرهنگ هستند.

او با اشاره به فعالیت‌های مردمی در شهر سمنان برای ترویج کتاب و کتاب‌خوانی بیان کرد: در پایتخت کتاب از هر ظرفیتی برای آشنا کردن مردم با کتاب استفاده شد؛ زیرا کتابِ مفید راه ارتقای جامعه است.

وی افزود: دانایی توانستن را به همراه دارد. با افتخار خادمی اهالی کتاب را بر عهده داریم هزاران برنامه و نشست‌های ادبی در حاشیه نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha