امام جمعه بندرعباس: دولت برای جوان سازی جمعیت پای کار آمده است

بندرعباس - ایرنا - نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، با اشاره به اینکه دولت برای جوان‌ سازی جمعیت پای کار آمده است، گفت: ایجاد اشتغال در صنایع‌ هرمزگان یکی از اقدامات خوب دولت بوده و در این رابطه باید جذب نیروهای بومی در اولویت باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندرعباس افزود: رهبرمعظم انقلاب در سیاس‌ های کلی جمعیت به بالابردن افزایش نرخ باروری و جوانی جمعیت همواره تاکید دارند که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

وی با بیان اینکه قدرت در سایه جوانی‌ و جوان سازی جمعیت نیز زیرسایه فرزندآوری است، اظهار کرد: جمعیت یک موهبت الهی‌ و همراه قدرت است؛ سیاست استکباری بر جمعیت ما متمرکز شده و می‌خواهند جمعیت جوان را از ما بگیرند.

امام جمعه بندرعباس جوان‌سازی جمعیت ایران نیازمند فرهنگ سازی دانست و گفت: ایجاد اشتغال در صنایع هرمزگان از عملکردهای خوب دولت است که در این راستا باید جذب نیروهای بومی در اولویت باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی‌زاده باتوجه بر اینکه در بحث روستاها به‌ویژه در مساله جوانی جمعیت دولت باید سرمایه‌گذاری شود، بر ضرورت اجرای قانون جوانی جمعیت در مناطق مرزی نیز تاکید کرد و یادآورشد: رهبرمعظم انقلاب بر جوانی جمعیت در جزایر و مرزها تاکید دارند؛ زیرا در حال حاضر، جمعیت در بخش مرکزی ایران متراکم شده بلکه باید در مناطق کشور گسترش پیدا کند.

وی همچنین با اشاره به آستانه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر نیز گفت: آزادسازی خرمشهر در واقع تجربه‌ای برای آزادی تمامی ملت‌هایی است که در زیر سایه مقاومت بتوانند بر دشمن غلبه کنند و ملت ایران این تجربه را در دفاع مقدس ثابت کرد.

امام جمعه بندرعباس گفت: امروز همان تجربه خرمشهر را مردم غزه و سوریه تکرار می‌کنند و مقاومت را بر سازش ترجیح داده‌اند، زیرا می‌دانند که هزینه سازش از مقاومت بیشتر است.

وی ادامه داد: به حرف‌های آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها هیچ اعتمادی نیست، فکر نکنید اگر با دشمن سازش کنید می‌توانید کشور را حفظ کنید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha