۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۴۵
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85480114
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شلیک بیش از ۳۰ فروند موشک از خاک لبنان به مناطق اشغالی

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۴۵
کد خبر: 85480114
شلیک بیش از ۳۰ فروند موشک از خاک لبنان به مناطق اشغالی

تهران-ایرنا- منابع خبری از شلیک بیش از ۳۰ فروند موشک به مناطق اشغالی از جمله الجلیل و بلندی‌های جولان خبر دادند.

به گزارش روز جمعه ایرنا از المیادین، تعدادی موشک از خاک لبنان به سمت یک هدف صهیونیستی در الجلیل علیا شلیک شد.

منابع خبری گزارش دادند که این موشک‌ها به هدف خود در الجلیل علیا اصابت کرده‌اند.

برخی منابع همچنین اعلام کردند که تعدادی موشک از خاک لبنان به سمت منطقه اشغالی میرون شلیک شده و برخی از آن‌ها به هدف مورد نظر اصابت کرده‌اند.

رسانه‌های صهیونیستی در این باره گزارش دادند که در نتیجه شلیک یک موشک به منطقه اشغالی«کرم بن زمرا» در الجلیل علیا دو صهیونیست زخمی شدند و صدای آژیرهای خطر الجلیل به صدا درآمدند.

خبرنگار المیادین نیز در این باره گزارش داد که بیش از ۳۰ فروند موشک از خاک لبنان به سمت اصبع الجلیل و جولان اشغالی شلیک شد.

حزب‌الله لبنان پیش از این نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمایت از مردم فلسطین در غزه و مقاومت آن و همچنین در پاسخ به تروری که دشمن صهیونیستی در منطقه قانا مرتکب شد، با تعدادی پهپاد هجومی مقر فرماندهی گردان توپخانه‌ای ۴۱۱رژیم اشغالگر در منطقه جعتون را هدف قرار داده است.

در این بیانیه آمده است که حزب‌الله با دقت اردوگاه‌های استقرار نظامیان و افسران صهیونیست را هدف قرار داده و تعدادی از صهیونیست ها را کشته و یا زخمی کرده است.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه، از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین به هزینه سنگین جنگ برای این رژیم در همه زمینه‌ها از جمله اقتصادی در شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی و به ویژه بخش کشاورزی اذعان کرده‌اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha