۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۳۱
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85480060
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۸ روستای دلفان تا پایان امسال آبرسانی می شود

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۳۱
کد خبر: 85480060
۴۸ روستای دلفان تا پایان امسال آبرسانی می شود

خرم آباد - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: پروژه آبرسانی به ۴۸ روستای شهرستان دلفان تا پایان امسال تکمیل می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یاسر اکبریان روز جمعه در حاشیه بازدید از طرح های آبرسانی دلفان با اشاره به اینکه طرح جهاد آبرسانی در شهرستان دلفان بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اظهار کرد: شهرستان دلفان بیشترین جمعیت روستایی را به خود اختصاص داده و برنامه‌های ویژه‌ای برای تامین آب آشامیدنی آنها در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته وی از ۴۳۵ روستای دارای سکنه شهرستان دلفان حدود ۲۵۰ روستا تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: ۱۶۰ روستای دارای سکنه دلفان زیر ۲۰ خانوار هستند و آبرسانی به ۱۰ روستای دارای سکنه از محل تامین اعتبارات شرکت در حال انجام است.

اکبریان با اشاره به اینکه آبرسانی به ۴۸ روستا در منطقه میربگ جنوبی و شمالی در قالب طرح جهاد آبرسانی توسط قرارگاه امام حسن( ع) در دست اقدام است، افزود: پیشرفت فیزیکی آبرسانی به ۳۰ روستا در قالب طرح جهاد آبرسانی ۸۰ درصد است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با بیان اینکه آبرسانی به ۱۲۵ روستا در قالب طرح جهاد آبرسانی در حال اجرا است، افزود: با توجه به برنامه‌ریزی خوبی که انجام شده این ۱۲۵ روستا تا پایان دولت سیزدهم به سرانجام می رسند.

به گفته اکبریان با آبرسانی به ۱۲۵ روستای استان در قالب طرح جهاد آبرسانی ۷۲ هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند می‌شوند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha