۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۳۰
کد خبرنگار: 2169
کد خبر: 85480048
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جهان نظارگر جنایات رژیم صهیونیستی در غزه است

مهاباد- ایرنا- امام جمعه مهاباد گفت: جهان نظارگر جنایات رژیم صهیونیستی در غزه است و هر روز بر شمار شهدا این جنگ نابرابر افزوده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه نماز جمعه این هفته مهاباد افزود: رژیم صهیونیستی به حملات خود در غزه ادامه می دهد و در تداوم این حملات زنان و کودکان مسلمان به شهادت می رسند.

وی اضافه کرد: تداوم این جنایات در حالی است که در بسیاری از کشورهای جهان حمایت های مردم از فلسطینیان با واکنش تند حکومت ها روبرو شده و معترضان دستگیر می شوند.

امام جمعه مهاباد با اشاره برگزاری مناسک حج و اعزام مسلمانان از مناطق مختلف جهان به سرزمین وحی گفت: مناسک حج امسال و گردهمایی بزرگ مسلمانان می تواند فرصت بسیار مغتمی برای حمیات مسلمانان جهان از مقاومت مردم فلسطین است.

وی اظهار کرد: مومنانی که شرایط مادی برای تامین سفر حج دارند، باید این فریضه را انجام دهند و اگر فردی در زمان حیاتش نتوانست به سفر حج برود، فرزندان وی باید این فریضه را برای وی انجام دهند.

ماموستا امامی گفت: کسانی که به سرزمین وحی اعزام می شوند، باید از هر گونه گناه و زیان رساندن به مردم خودداری کنند تا حج انان مورد قبول خداوند قرار گیرد.

نماز جمعه مهاباد در مسجد جامع این شهر که به «مزگه‌وت سوور»، مشهور است، اقامه می‌شود. این مسجد یکی از قدیمی‌ترین مسجد این شهرستان و از زیباترین آثار معماری دوره صفوی در شمال‌غرب کشور به شمار می‌رود که در سال ۱۳۴۸ با شمارهٔ ثبت ۸۸۲ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان ‌غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha