۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۳۴
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85479974
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه گناباد: دغدغه کاهش فرزندآوری جدی است

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۳۴
کد خبر: 85479974
امام جمعه گناباد: دغدغه کاهش فرزندآوری جدی است

گناباد-ایرنا- امام جمعه گناباد گفت: کاهش ازدواج و فرزندآوری به عنوان یک معضل و دغدغه مهم همه بخش های اجتماعی و اقتصادی جامعه را تحت تاثیر جدی قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حسن صادقی نسب امروز در خطبه های نماز جمعه گناباد در مصلی امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه اقتدار نظام جمهوی اسلامی و نشاط اجتماعی و توسعه و پیشرفت کشورمان در بخشهای مختلف وابسته به جمعیت جوان است، تصریح کرد: کاهش ازدواج و فرزندآوری و از طرفی افزایش معضل طلاق یک آسیب مهم به شمار می رود.

وی ادامه داد: اگر جمعیت جوان کشور کم شود، در آینده نیرو برای اشتغال و کارآفرینی و به حرکت در آوردن چرخ تولید به اندازه کافی وجود ندارد.

امام جمعه گناباد اسراف در استفاده از مواد غذایی و آب و بنزین را دیگر معضل مهم ذکر و بیان کرد: در شرایطی که آب با هزینه های هنگفت و از فاصله زیاد به گناباد انتقال می یابد و تنها در یک سال اخیر یک هزار میلیارد ریال برای بهسازی لوله های فرسوده این خط انتقال تخصیص یافته است، مردم با صرفه جویی از اسراف در مصرف آب پرهیز کنند.

خطیب نماز جمعه گناباد گفت: امروز ایران به برکت نظام جمهوری اسلامی به اقتدار و عظمت بسیاری در زمینه های مختلف دست یافته است و نیروهای مسلح ما در بالاترین سطح آمادگی قرار دارند و هیچ قدرت استکباری توانایی مقابله با این نظام را ندارد.

حجت الاسلام صادقی نسب گفت: قشر جوان امروز نیازمند شکوفایی استعدادهای معنوی شان هستند و باید با فعالیتهای سازنده فرهنگی و اجتماعی و برنامه ریزی های صحیح بستر آن را فراهم کرد.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha