۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۰۶
کد خبر: 85479965
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه موقت ایلام: عملیات وعده صادق، فتح خرمشهری دیگر بود

ایلام - ایرنا - خطیب موقت نماز جمعه ایلام دشمن از اجرای عملیات وعده صادق، عاجز و درمانده شد، گفت: آزادسازی خرمشهر، یک شاخص برای دنیای اسلام و تمام جهان است، امروز اگر یمن و غزه در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی و نظام استکباری مقاومت می کنند به برکت مقاومت و ایستادگی نظام و ملت ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام " وعد مرادبیگی" در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهر ایلام، اظهار کرد: کسانی که تقوای الهی را پیشه خود کنند هیچ بن بستی در زندگی خود نخواهند داشت و امور سخت بر آنان آسان خواهد شد.

وی با اشاره به دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س)، ابراز کرد: استان ایلام در این ایام میزبان خُدام و پرچم حرم رضوی بوده و این برکت و خیر در استان طنین انداز بود که باید تلاش کرد که فرهنگ رضوی در بین اقشار مختلف جامعه بیش از گذشته ترویج یابد.

امام جمعه موقت ایلام یادآور شد: حضرت فاطمه معصومه(س) در عین حالی که در مسیر علم، دین، تقوا و عبادت الهی گام بر می داشت اما یک برجستگی بزرگ آن حضرت، اطاعت و تبعیت از ولایت است که باید امروز برای همه ما الگو باشد.

حجت الاسلام مرادبیگی ابراز کرد: دشمنان نظام و انقلاب، ارزش های دینی و اسلامی را هدف قرار داده و در جریان اغتشاشات ۱۴۰۱ تلاش داشتند که کانون و بنیان خانواده و ارزش های دینی را مورد هجمه و آسیب قرار داده تا در راستای نیل به اهداف شوم خود گام بردارند.

وی بیان کرد: شخصیت هایی مانند سردار سلیمانی، شهید همت و خرازی از دامن مادرهای محب اهل بیت(ع) تربیت یافته و در نظام و انقلاب اسلامی تاثیرگذار بودند و دشمن نیز از همین امر در هراس است و تلاش کردند که حضور و بروز چنین مادرهایی در جامعه ما کم رنگ شود تا اهدافشان محقق شود.

امام جمعه موقت ایلام: عملیات وعده صادق، فتح خرمشهری دیگر بود

امام جمعه موقت ایلام با اشاره گرامیداشت روز ملی جمعیت ابراز کرد: در گذشته با اجرای طرح " فرزند کمتر زندگی بهتر" به جوانی جمعیت کشور ضربه خورد، جامعه ای که فراوانی جمعیت جوان در آن نباشد از نظر قدرت دفاعی، علمی، اقتصادی و سایر حوزه ها ضعیف می شود و اگر جامعه پیر شود نمی تواند ظرفیت ها و داشته های خود را آن طور که باید و شاید نشان دهد.

حجت الاسلام مرادبیگی با اشاره به تصویب قوانین جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی و اجرای آن توسط دولت، گفت: دولت سیزدهم در این زمینه برنامه ریزی خوبی داشته و تلاش می کند اما کمک کاری در حوزه بانکها، تسهیلات، واگذاری زمین و مسکن وجود دارد که باید مرتفع شود و بدنه پایین دولت پای کار بیایند تا مردم حلاوت قانون جوانی جمعیت را ببینند و همه باید کمک در این زمینه کنیم.

خطیب موقت نماز جمعه ایلام در ادامه با بیان اینکه اهدای حون برای اهداء کننده ایجاد سلامت می کند و هم احیاگر زندگی برای افراد نیازمند است، افزود: اهدای خون به عنوان یک صدقه جاریه است و انتظار می رود که مردم استان در این زمینه، همچون گذشته تکلیف خود را انجام داده و به کمک نیازمندان بشتابند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: آزادسازی خرمشهر، یک شاخص برای دنیای اسلام و تمام جهان است، امروز اگر یمن و غزه در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی و نظام استکباری مقاومت می کنند به برکت مقاومت و ایستادگی نظام و ملت ایران در طول بیش از ۴۴ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام مرادبیگی با بیان اینکه اگر عراق و حزب الله در در برابر متجاوزان و جنایتکاران مقاومت می کنند، به برکت همین مقاومت ایران اسلامی، پیروزی انقلاب اسلامی و آزادسازی خرمشهر است، خرمشهر، قدرت جوانان و قدرت معنویت را به دنیا نشان داد و قدرت ولایت را به رخ دشمنان کشید.

امام جمعه موقت ایلام ابراز کرد: مردم ایران اسلامی در خرمشهر هم ولایت مداری و هم قدرت معنوی خود را نشان دادند و همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، فتح خرمشهرها در پیش است و امروز مردم با تبعیت از رهبری توطئه های دشمن را خنثی کرده اند.

امام جمعه موقت ایلام: عملیات وعده صادق، فتح خرمشهری دیگر بود

وی با بیان اینکه وعده صادق یک فتح خرمشهر دیگر بود، گفت: عملیات وعده صادق، عملیات بسیار پیچیده ای بود و دشمن هم جرات هیچ عکس العملی نداشت، اگر این موشک ها را نداشتیم، این قدرت را نداشتیم، از هر روزنه ای برای ضربه زدن به نظام و این ملت استفاده می کرد.

حجت الاسلام مرادبیگی با اشاره به اینکه ما فتح هایی در آینده داریم که با اتحاد و وحدت مردم و مسئولان حاصل خواهد شد، تصریح کرد: سفر رئیس جمهور به استان های مختلف کشور از جمله سفر اخیر به مازندران، شایسته قدردانی است، امروز بیش از هشت هزار کارخانه در کشور راه اندازی و احیا شده است، دولت با تمام توان کار جهادی انجام می دهد، تلاش های بزرگی صورت می گیرد و اما انتظار می رود که دولت معیشت، اشتغال و ازدواج جوانان را مورد توجه قرار دهد.

خطیب موقت نماز جمعه ایلام با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم موضوع معیشت را به شکل فوری در اولویت قرار دهد، خاطرنشان کرد: نظارت بر بازار باید دقیق انجام شود و امید داریم که مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم رفع شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha