۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۰۹
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 85479946
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

عطر پرچم حرم رضوی در نقطه صفر مرزی خراسان جنوبی

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۰۹
کد خبر: 85479946
عطر پرچم حرم رضوی در نقطه صفر مرزی خراسان جنوبی

بیرجند - ایرنا - کاروان زیر سایه خورشید که همزمان با دهه کرامت به خراسان جنوبی آمده است، در ادامه حضور در شهرستان‌های مختلف این استان به نقطه صفر مرزی رسید و مرزداران، پرچم مبارک حرم امام رضا (ع) را زیارت کردند.

به گزارش ایرنا، هفدهمین دوره برنامه کاروان زیر سایه خورشید در استان خراسان جنوبی با حضور خدام بارگاه منور حرم رضوی و پیش‌ بینی بیش از ۲۸۰ برنامه، ۲۳ اردیبهشت ماه جاری از شهرستان بشرویه آغاز شد و طی روزهای اخیر در شهرستان‌های فردوس، سرایان، قاینات، زیرکوه و درمیان ادامه یافت.

خراسان جنوبی این روزها حال و هوای دیگری دارد و عطر رضوی شهر به شهر و روستا به به روستا پیچیده است تا دل‌های مجاوران امام رئوف را راهی آن حرم نورانی کند.

عطر پرچم حرم رضوی در نقطه صفر مرزی خراسان جنوبی

کاروان خدام شب گذشته (پنجشنبه) در بین مرزداران غیور یگان تکاوری ۱۲۳ هنگ مرزی گزیک در نقطه صفر مرزی شهرستان درمیان حضور یافتند.

خادمان حرم امام رضا (ع) علاوه بر حضور در این پاسگاه‌ مرزی با پرچم متبرک امام مهربانی‌ها به روی بُرجک نگهبانی رفتند تا همه مرزبانان و سربازان غیور از فیض زیارت از راه دور بهره مند شوند.

مداح کاروان در این سفر معنوی به یکی از نقاط مرزی خراسان جنوبی با ذکر صلوات خاصه آن حضرت، دل‌های مرزداران و مرزنشینان شرق کشور را به بارگاه ملکوتی امام هشتم گره زد.

عطر پرچم حرم رضوی در نقطه صفر مرزی خراسان جنوبی

همچنین هدایای متبرک همچون نمک و نبات متبرک آستان قدس رضوی توسط خدام در بین افراد حاضر توزیع شد.

کاروان زیر سایه خورشید طبق برنامه اعلام شده، امروز - جمعه - در شهرستان‌های سربیشه، نهبندان و خوسف حضور می‌یابد و از فردا تا دوشنبه ۳۱ اردیبهشت در مرکز استان برنامه دارد.

سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) تا ولادت امام رضا (ع) دهه کرامت نام دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha