۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۲۴
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85479901
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

۶ هزار و ۶۰ نفر در استان البرز خادمیار هستند

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۲۴
کد خبر: 85479901
۶ هزار و ۶۰ نفر در استان البرز خادمیار هستند

کرج  - ایرنا – مدیر کانون های خدمت رضوی استان البرز گفت: ۶ هزار و ۶۰ نفر در این استان خادم یار هستند .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، "قربانعلی مصطفایی" در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته شهرستان کرج افزود: همچنین یک هزار و ۲۵۰ نفر یاور رضوی در استان البرز داریم .

وی بیان کرد: اکنون در شهرستان های غرب استان البرز کانون های محلی و تخصصی فعال شده و پنج هزار خادمیار در قالب ۱۹ کانون تخصصی رضوی سازماندهی شده اند .

مصطفایی گفت: طی هفت سال گذشته ۶ هزار نفر از افرادی که بضاعت مالی برای سفر به مشهد مقدس نداشتند در قالب کاروان های مهر درخشان رضوی به عنوان سفر اولی به پابوسی امام رضا(ع) رفتند .

۱۶ موقوفه متبرک به نام مقدس امام رضا(ع) در البرز هستند

وی با اشاره به اینکه ۱۶ موقوفه طی هفت سال گذشته در استان البرز متبرک به نام مقدس امام رضا(ع) شده اند افزود: در سال گذشتهب یش از ۱۰۰ میلیارد ریال براساس ثبت سامانه های رضوی خدمات به مردم داده شده که از محل کمک های خود مردم بوده است.

مدیر کانون های خدمت رضوی استان البرز گفت: ایجاد کانون های تخصصی در شهرستان ها و محلات ، فعالیت ستاد رضوی به صورت ویژه برای جوانان در شرف ازدواج و زوج های جوان ، شناسایی محرومان محلات و فرستادن خادمیاران برای خدمت به آنان از دیگر فعالیت های انجام شده از سوی این ستاد است .

وی یادآور شد: در دهه کرامت نیز با دیدار از خانواده شهدا ،گلباران مزار شهیدان ، غبارروبی امامزادگان ، دیدار با بیماران بیمارستان ها سعی در عطرآگین کردن استان البرز به عطر معطر آستان قدس رضوی داریم .

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha