ساخت مدارس خیرساز در دولت سیزدهم به طور میانگین ۲ برابر شده است

کرمانشاه- ایرنا- مشاور وزیر و دبیر قرارگاه عدالت تربیتی و آموزشی با بیان اینکه در دولت سیزدهم مردم و مشارکت مردم سنگ بنای امور و کارها است، گفت: ساخت مدرسه به کمک مردم و خیرین مدرسه ساز به طور میانگین نسبت به ادوار گذشته ۲ برابر شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "ضرغام پرنیان" شامگاه پنجشنبه در بیست و ششمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه که در سرسرای دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار شد؛ توجه به آموزش و پرورش و تربیت فرزندان این مرز و بوم را در راس برنامه های دولت سیزدهم و شخص رئیس جمهور عنوان کرد و گفت: روزانه به طور میانگین هشت مدرسه در کشور در دولت سیزدهم ساخته می‌شود.

وی در ادامه از زحمات خیرین مدرسه ساز که در این راه در راستا آموزش و تربیت بچه های این مملکت از مال خود گذشته اند قدردانی کرد و رفع کمبودهای انباشته شده آموزشی در غرب کشور را از دغدغه‌های وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد.

پرنیان در بخش دیگری از صحبت‌های خود به اقدام های بزرگ خیرین مدرسه در زلزله سال ۹۶ کرمانشاه در بازسازی ، ساخت و تعمیر ۵۲۰ مدرسه اشاره کرد و از آنان خواست در بُعد تربیتی و پرورشی دانش آموزان که یکی از مسائل اساسی است در طرح مدرسه یاری هم ورود کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha