سرمربی سپاهان: تمرکز ما بر لیگ برتر همچنان ادامه دارد

اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: اگرچه جام حذفی تنها مسابقاتی است که می‌توانیم در آن قهرمان شویم و جام بیاوریم اما همچنان بر روی لیگ برتر و حفظ جایگاه سومی نیز متمرکز هستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ژوزه مورایس پنجشنبه شب پس از مسابقه تیم‌های سپاهان و ملوان در نشست خبری اظهار کرد: قبل از دیدار گفته بودیم که باید بهترین باشیم، لذا ‌ساختار تیمی و سازماندهی ما مطلوب بود.

وی با بین اینکه به غیر از گل، موقعیت‌هایی را خلق کردیم و لیاقت برد را داشتیم، افزود: جام حذفی جدای از لیگ است، دیدار مرحله بعدی را باید ببریم تا به فینال برسیم و سپس با پیروزی در آن و کسب مقام نخست بتوانیم در جام باشگاه های آسیا حضور یابیم.

سرمربی سپاهان خاطرنشان کرد: در لیگ با کسب جایگاه سوم هم قادر هستیم سهمیه آسیا را به دست بیاوریم، پس روی آن نیز متمرکز هستیم.

مورایس درباره استقبال ضعیف هواداران از مسابقه امشب گفت: در تمام بازی‌ها استادیوم باید پر از طرفداران باشد و امیدوارم تماشاچیان و هواداران به نوعی روزانه در کنار تیم حضور داشته باشند و زندگی کنند.

وی ادامه داد: حمایت باید با شور و شوق باشد و البته می‌دانم که نتایج در رفتار هواداران موثر است و امکان دارد شماری از آنان به دلیل نتایج ما در لیگ برتر دلخور باشند.

این سرمربی درباره رویارویی با گل گهر سیرجان در مسابقه مرحله بعد جام حذفی نیز گفت: یک امتیاز به دلیل شکایت این باشگاه در لیگ از دست دادیم این تیم خوب حقوق می‌دهد که نمی دانم در سقف بودجه آمده است یا خیر.

مورایس تصریح کرد: رقیبمان بازیکنان با کیفیت بالا دارد برای مثال بازیکنی از لالیگا در آن حاضر است و امروز نیز پنج بر صفر برابر تیم هوادار پیروز شدند پس مسابقه سخت خواهد بود و نیاز به حضور هواداران خواهیم داشت.

به گزارش ایرنا، مسابقه تیم‌های سپاهان و ملوان از چارجوب رقابت‌های یک چهارم نهایی جام حذفی ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد و با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان پایان یافت.

پیش از این مسابقه به مناسبت ٣١ اردیبهشت روز پیوند عضو، از خانواده ای اصفهانی که اعضای فرزند مرحومشان نجاتبخش هشت نفر متقاضی پیوند بود، تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha