۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۴۹
کد خبر: 85479639
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رکابزن عراقی در روز دوم تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی خزر اول شد

ساری- ایرنا- «عبدالوهاب غنی محمد» از عراق، عنوان نخست دومین روز بیست و یکمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی خزر را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بیست‌ویکمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی خزر از صبح دیروز (چهارشنبه) با رقابت ۴۵ دوچرخه‌سوار از سه کشور ازبکستان، ارمنستان و عراق و ۶ تیم داخلی در رده سنی جوانان از سرخرود آغاز شد.

رییس هیات دوچرخه‌سواری مازندران اظهار کرد: در روز اول این رقابت‌ها، ایهاب حسین عبدالخدر از عراق، آرتین صدیقی از مازندران و محمد نبی میرباقری از بازرگانی برجسته آذربایجان شرقی عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

صابر اکبرزاده اظهار کرد: دوچرخه‌سواران ایرانی و خارجی در بیست‌ویکمین دوره دوچرخه‌سواری تور بین‌المللی خزر که با عنوان گرامیداشت ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید مازندران تا جمعه -۲۸ اردیبهشت- برگزار می‌شود در سه مسیر به مسافت مجموع ۳۰۰ کیلومتر در محدوده سرخرود- فریدونکنار و نور با هم به رقابت می‌پردازند.

به گفته وی تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، صنعت مس رفسنجان، فاریس خراسان، مازندران الف و ب، البرز و آذربایجان شرقی در این تور بین‌المللی رکاب می‌زنند.

رکابزن عراقی در روز دوم تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی خزر اول شد

رییس هیات دوچرخه‌سواری مازندران بیان کرد: پنج هزار دلار جایزه این مسابقات به نفرات اول تا دهم پرداخت خواهد شد.

به گزارش ایرنا، تور بین‌المللی استقامتی و جاده‌ای دوچرخه‌سواری خزر یکی از معتبرترین مسابقات دوچرخه‌سواری کشور و منطقه به شمار می‌رفت که تاکنون ۲۰ دوره از آن برگزار شد و آخرین دوره برگزاری آن سال ۱۳۹۲ رقم خورد.

علت توقف این تور در سال ۱۳۹۲ و پس از دوره‌های متمادی برگزاری آن، نبود زیرساخت مناسب از جمله پیست تمرینی، ‌منابع مالی و زیرساخت‌های جاده‌ای اعلام شده بود.

بیستمین دوره مسابقات بین‌المللی دوچرخه‌سواری تور خزر پنجم مهر ۱۳۹۲ با حضور ۹ تیم خارجی ازبکستان، قزاقستان، ارمنستان، آذربایجان، ترکمنستان، گرجستان، مالزی، سوریه و عراق و ۶ تیم داخلی برگزار شده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha