حمایت از تولیدکنندگان صنایع‌دستی براساس شاخص‌های علمی باشد

شهرکرد_ ایرنا_ معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان اینکه حمایت از تولیدکنندگان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی باید بر اساس شاخص‌های علمی باشد، گفت: فعالان عرصه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی باید روش‌های ارتباط با بازارهای داخلی و خارجی را شناسایی و محصولات خود را براساس نیاز مشتریان تولید کنند.

به‌گزارش خبرنگار ایرنا، مریم جلالی دهکردی روز پنجشنبه در بازدید از بازارچه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی شهرکرد تأکید کرد: بازاریابی و تبلیغات از مهم‌ترین شاخص‌ها در افزایش فروش تولیدات و محصولات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی است.

وی تصریح کرد: چهارمحال و بختیاری صنایع‌دستی و هنرهای سنتی متنوعی دارد و وجود افزون‌بر ۱۶ هزار هنرمند صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در بام ایران از ویژگی‌های بارز این استان به‌شمار می‌رود.

حمایت از تولیدکنندگان صنایع‌دستی براساس شاخص‌های علمی باشد

تمامی اماکن میراث‌فرهنگی پیوست صنایع‌دستی داشته باشد

وی با بیان اینکه براساس دستور وزیر، تمامی اماکن میراث‌فرهنگی باید پیوست صنایع‌دستی داشته باشد، اظهار کرد: این مکان تاریخی به یک پایگاه برای برگزاری رویدادهای فرهنگی تبدیل شود.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: نمایش، آموزش، تولید و فروش انواع صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در یک مکان انجام می‌شود.

جلالی تاکید کرد: مجموعه فرهنگی تاریخی قلعه چالشتر شهرکرد می‌تواند به یک پاتوق فرهنگی تبدیل شود.

وی افزود: ادبیات کسب‌وکار در مجموعه فرهنگی تاریخی قلعه چالشتر شهرکرد رونق گیرد تا وضعیت اقتصادی فعالان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی مستقر در آن متحول شود.

به‌گزارش ایرنا، معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌منظور بازدید از کارگاه‌ها و غرفه‌های صنایع‌دستی و هنرهای سنتی و شرکت در برنامه‌های هفتمین نکوداشت روز شهرکرد به چهارمحال و بختیاری سفر کرده است.

شهرکرد به‌عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha