۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۲۶
کد خبرنگار: 948
کد خبر: 85479476
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

سیلاب راه ارتباطی ۹ روستای شهرستان مانه خراسان‌شمالی را مسدود کرد

بجنورد- ایرنا- فرماندار شهرستان مانه در خراسان شمالی گفت: در اثر بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب راه ارتباطی ۱۰ روستای این شهرستان مسدود شد.

منوچهر یوسفی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: آبنمای شهر پیش قلعه به روستای قندر این شهرستان در اثر سیلاب دچار آبگرفتگی و راه ارتباطی روستاهای «ارناوه، قزل قلعه بالا و پایین، چهل گذر، تجلی و قره قاچ» مسدود شد.

وی افزود: در حال حاضر تردد به این روستاها به سختی و از جاده‌های فرعی برقرار است و نیروهای راهداری در این مسیر مشغول به فعالیت و بازگشایی مسیر هستند.

به گزارش ایرنا، سامانه بارشی که از روز دوشنبه در استان فعال شده است سبب وزش باد لحظه ای شدید، بارش باران، برخی ساعت ها رگبار باران و رعد و برق می شود و در نقاط مستعد تگرگ پیش بینی شده است.

این سامانه بارشی در بیشتر مناطق استان بویژه در شرق، جنوب و جنوب شرق یعنی شهرستان های شیروان، فاروج، اسفراین و بام و صفی آباد خواهد بود.

جلسه فوق‌العاده پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران خراسان شمالی با توجه به صدور هشدار نارنجی هواشناسی عصر امروز (پنجشنبه) برگزار شد.

شهرستان ۱۱۰ هزار نفری مانه و سملقان در ۴۵ کیلومتری غرب بجنورد واقع شده است.

خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در مناطق روستایی سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha