۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۳۶
کد خبرنگار: 5377
کد خبر: 85479427
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عدالت‌محوری و مردمی‌بودن، شاخصه دولت سیزدهم است

اصفهان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: سیاست دولت سیزدهم مردمی‌بودن، عدالت‌محوری و توجه به مشکلات اقصی نقاط کشور است که در استان نیز همین رویکرد دنبال می‌شود.

به گزارش ایرنا از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان لنجان افزود: در دولت سیزدهم، فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان همگی به یک روستا سرکشی می‌کنند، اینگونه در جمع مردم بودن و توجه‌کردن به خواسته‌های آنها، جزو سیاست‌های دولت کنونی است.

وی ادامه داد: میزهای خدمتی که توسط فرمانداران و مدیران کل استان بصورت هفتگی برگزار می‌شود، برگرفته از رویکرد دولت در رفع چالش‌های کوچک و بزرگ آحاد مردم است.

جان‌نثاری تاکید کرد: این مسیر با قوت ادامه پیدا خواهد کرد زیرا این رویکرد مردمی مورد تأیید مقام معظم رهبری و بزرگترین مدال افتخاری است که بر سینه این دولت آویخته شده است.

وی با تقدیر از زحمات حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار سابق شهرستان لنجان گفت: رویکرد همگرایی با مردم باعث شده تا ارتباط مستمری میان فرمانداران و شهروندان برقرار شود که شایسته تقدیر است.

به گزارش ایرنا، در این آیین علیرضا حسینی بعنوان فرماندار شهرستان لنجان معرفی شد.

حمیدرضا محمدی فرماندار سابق لنجان، چندی پیش بعنوان فرماندار ویژه شهرستان کاشان منصوب شده بود.

شهرستان لنجان در ۳۵ کیلومتری جنوب غربی مرکز استان قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha