۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۱۱
کد خبر: 85479356
T T
۱ نفر
ضریب نفوذ پوشش مخابرات در استان گلستان بالا است

گرگان_ ایرنا_ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان گفت: با تلاش‌هایی که در دولت سیزدهم انجام شد امروز شاهد ضریب نفوذ بالایی از پوشش مخابرات در استان هستیم و این دستاورد نتیجه همراهی و همدلی تمامی ارکان دولت در استان است.

به گزارش خبرگزاری ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز مخابرات و جامعه اطلاعاتی، آیین افتتاح متمرکز و بهره‌برداری از پروژه‌های مخابراتی استان با شعار «مخابرات و نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار» با حضور سیدمهدی مهیائی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان و مدیران و کارکنان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و مخابرات منطقه گلستان برگزار شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان در سخنانی ضمن تبریک هفته ارتباطات و دهه کرامت، با تشریح اقدامات دولت سیزدهم در استان در حوزه زیرساخت، حوزه فناوری اطلاعات را زیرساخت توسعه پایدار عنوان کرد.

سیدمهدی مهیائی یکی از نیازمندی‌های فناوری دیجیتال را توسعه زیرساخت‌های ارتباطی دانست و گفت: شرکت مخابرات ایران به عنوان قدیمی‌ترین و بزرگترین اپراتور بهترین زیرساخت‌ها را ایجاد و در راستای ارائه سرویس‌ها و محصولات مخابراتی پیشگام است.

وی تصریج کرد: با تلاش‌هایی که در دولت سیزدهم انجام شد امروز شاهد ضریب نفوذ بالایی از پوشش مخابرات در استان هستیم و این دستاورد نتیجه همراهی و همدلی تمامی ارکان دولت در استان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha