استاندار گلستان: تجهیز روابط عمومی‌ها به علوم روز در مسیر ارتقا ضروری است

گرگان_ ایرنا_ استاندار گلستان در پیام هفته ارتباطات و روابط عمومی گفت: سرعت پیشرفت ارتباطات در دنیا و ایران به گونه‌ای است که تجهیز روابط عمومی‌ها به علوم و امکانات روز در مسیر ارتقا ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، علی‌محمد زنگانه در پیامی به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی، این هفته را به تمامی فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی استان تبریک گفت و خاطرنشان کرد: یکی از بازرترین و برجسته‌ترین ویژگی‌های عصر حاضر، ارتباطات و برقراری روابط مفید با جهان پیرامونی است و بر این اساس بسیاری از اقدامات و برنامه‌ها شکل می‌گیرد.

در این پیام آمده است: علم ارتباطات و روابط عمومی به عنوان یکی از علوم بنیادی در مبانی مدیریتی مورد توجه قرار می‌گیرد و توجه به آن در راه پیشبرد اهداف سازمانی از اهمیت بالایی برخوردار است.

این پیام می‌افزاید: سرعت پیشرفت ارتباطات در دنیا و ایران به گونه‌ای است که تجهیز روابط عمومی‌ها به علوم و امکانات روز در مسیر ارتقا ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.

در پیام زنگانه تاکید شد: گلستان استانی با ظرفیت‌های منحصر به فرد در سطح کشور است که مجموعه روابط عمومی‌های استان با همکاری رسانه‌ها می‌توانند نقش تاثیرگذاری در معرفی درست و دقیق توانمندی‌های نگارستان ایران داشته باشند.

در پیام استاندار گلستان آمده است: اینجانب ضمن گرامیداشت 27 اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، این روز را به تمامی فعالان و تلاشگران عرصه ارتباطات و روابط عمومی تبریک عرض می‌کنم و بر این باورم که در سایه ارتباط مستمر روابط عمومی‌ها با مخاطبان و همچنین مدیران دستگاه‌ها می‌توانیم آینده‌ای روشن را برای گلستان، سرزمین برادری و اتحاد تصویر کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha