۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۴۴
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85479336
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس اداره تبلیغات: گروههای موسیقی گناباد نیازمند ساماندهی است

گناباد-ایرنا- رییس اداره تبلیغات اسلامی گناباد گفت: گروههای مختلف هنری و موسیقی که به صورت آزاد در این شهرستان برنامه اجرا می کنند باید شناسایی و ساماندهی شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید محمود رضوان پناه روز پنج شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی گناباد با اشاره به اینکه نیازمند شناخت دقیقی از تعداد گروههای هنری فعال در این شهرستان هستیم، افزود: ساماندهی این گروهها باید اولویت مسوولان در این شهرستان قرار گیرد.

وی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گناباد خواست تا با اطلاع رسانی و فراخوان گروههای هنری و موسیقی که در آیین مختلف برنامه اجرا می کنند، در یک بازه زمانی مشخص نسبت به ساماندهی و صدور مجوز برای آنها اقدام کند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی گناباد گفت: هیچ ارگان یا مسوولی مخالف برگزاری آیین شاد در این شهرستان نیست ولی جشن‌ها و برنامه های هنری باید در چارچوب موازین عرفی و شرعی برگزار شود.

رضوان پناه ضمن تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت هنرمندان گنابادی و سایر نقاط استان خراسان رضوی و کشور در اجرای برنامه های موسیقی و تئاتر این شهرستان گفت: متقاضیان برگزاری آیین و برنامه ها با حضور هنرمندان در گناباد باید ۱۰ روز قبل از برنامه درخواست خود را در سامانه «وفا» وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت و به تایید برسانند.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha