خبرنگاران ایرنا در پنجمین جشنواره ابوذر آذربایجان‌غربی خوش درخشیدند

ارومیه- ایرنا- سه خبرنگار ایرنا مرکز آذربایجان غربی با کسب چهار عنوان در پنجمین جشنواره استانی ابوذر خوش درخشیدند.

به گزارش ایرنا در پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر آذربایجان غربی طاهره نوید آرین از ایرنای استان، در بخش گزارش خبری موفق به کسب رتبه اول و در بخش گزارش موفق به کسب رتبه شایسته تقدیر شد.

همچنین میثم محمدی در بخش مصاحبه رتبه دوم را از آن خود کرد.

عبدالله رحمانی از ایرنا دفتر مهاباد در بخش گزارش خبری موفق به کسب رتبه شایسته تقدیر شدند.

طی آیینی که روز پنجشنبه در ارومیه با حضور منتخبان و مسوولان استانی برگزار شد از برگزیدگان با اهدای لوح و تندیس و هدایایی تجلیل شد.

حسین علیزاده دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان‌غربی در این باره اظهار کرد: این جشنواره در ۱۰ محور شامل شعار سال، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، امید و نشاط آفرینی، خانواده جامعه فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی برگزار شد.

وی با بیان اینکه ۱۰ قالب برای ارسال آثار شرکت‌کنندگان پیش‌بینی شده بود، گفت: شرکت کنندگان در جشنواره، آثار خود را قالب‌های گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست به جشنواره ارسال کردند و همه آثار با دقت توسط اساتید زبردست استانی داوری شد.

وی افزود: برای اینکه از اصول جشنواره فاصله نگیریم، بلافاصله و بدون فوت وقت بعد از برگزاری جشنواره پنجم, جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره تشکیل خواهد شد و پس از نقد جشنواره پنجم و برآورد نقاط ضعف و قوت دوره پنجم، دوره ششم جشنواره را تا آخر اردیبهشت ماه سال جاری با قوت، انرژی و تفکر هرچه بهتر و با همکاری هرچه بیشتر خبرنگاران و اهالی رسانه آغاز کنیم.

به گزارش ایرنا گفتنی است خبرنگار ایرنا در مرکز ارومیه طاهره نوید آرین حایز رتبه سوم بخش گزارش مرحله کشوری این جشنواره شده است که در استان خوزستان در اسفند ماه سال گذشته با حضور برگزیدگان برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha