دستگیری سارق حرفه‌ای محتویات خودرو و کشف ۴۰ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در شمال تهران

تهران بزرگ - ایرنا - رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه‌ای محتویات خودرو در غرب پایتخت خبر داد.

به گزارش ایرنا از پلیس تهران بزرگ؛ سرهنگ علی قاسم پور روز پنجشنبه اظهار کرد:ماموران گشت کلانتری ۱۴۲ کن در حین گشت زنی در خیابان احمد کاشانی، به یک نفر که در حال حمل کیسه‌ای بزرگ بود مشکوک شدند و جهت بررسی موضوع اقدام کردند.

ریبس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: متهم بلافاصله بعد از رویت ماموران کلانتری از محل متواری شد که طی یک تعقیب و گریز کوتاه ماموران با هوشیاری و درایت با اجرای طرح مهار موفق به دستگیری او شدند.

سرهنگ قاسم پور افزود: در بازرسی از متهم، بیش از یک میلیارد ریال اموال مسروقه شامل چهار دستگاه ضبط خودرو، یک دستگاه مانیتور، ۱۲ دستگاه دوربین مداربسته، یک دستگاه پوز و چهار دستگاه تلفن همراه کشف و به همراه متهم به کلانتری منتقل شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهم ۴۸ ساله که از اتباع یکی از کشورهای همسایه است به ۱۵ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد،

به گفته وی، دستگیری مالخر این سارق در دستور کار پلیس قرار دارد و متهم با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و شناسایی مالباختگان در دستور کار ماموران پلیس است.

ربیس پلیس پیشگیری پایتخت به شهروندان توصیه کرد: شهروندان خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل ردیاب، قفل و دزدگیر مجهز کرده و از قرار دادن اشیای قیمتی داخل خودرو خودداری کنند.

دستگیری سارق حرفه‌ای محتویات خودرو و کشف ۴۰ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در شمال تهران

کشف ۴۰ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در شمال تهران

ریبس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از کشف بیش از ۴۰ دستگاه لوازم خانگی قاچاق به ارزش بیش از پنج میلیارد تومان در پایتخت خبر داد.

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری هم گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل فروش لوازم خانگی قاچاق در شمال تهران شدند.

وی اظهار کرد: با اقدامات انجام شده مشخص گردید مقادیری لوازم خانگی خارجی قاچاق در فروشگاهی در خیابان شریعتی دپو و نگهداری می‌شود و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ افزود: کالاها شامل ۲۰ دستگاه ماشین لباسشوبب، ۹ دستگاه یخچال فریزر، و ۱۵ دستگاه سایر لوازم آشپزخانه خارجی بود که پرونده مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضایی معرفی شدند.
این مقام پلیس بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از چهار میلیارد تومان اعلام کرده‌اند، یادآور شد: ورود کالای قاچاق و ارز به کشور باعث ورشکستگی کارخانجات و بیکار شدن کارگران ایرانی می شود.

سرهنگ کارآگاه افشاری از شهروندان خواست تا درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با شماره تلفن‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ این بخش پلیس تماس بگیرند و مراتب را گزارش دهند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha