میزبانی ایران در مسابقات بین‌المللی مهارت نشانه تحریم‌ناپذیری اندیشه‌هاست

گرگان- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان با بیان اینکه برگزاری مسابقات بین‌المللی دوستانه مهارت در ایران نشانه تحریم‌ناپذیری اندیشه‌ها است، گفت: جمهوری اسلامی ایران در این دوره از مسابقات بهترین میزبان برای شکستن تحریم‌ها بوده است.

به گزارش ایرنا، سیدمحمد دهنوی روز پنج‌شنبه در آیین اختتامیه مسابقات بین‌المللی دوستانه مهارت اظهار کرد: توسعه دیپلماسی مهارت، لذت‌بخش‌ترین نکته مسابقات بین‌المللی دوستانه مهارت به میزبانی استان گلستان بوده است.

وی با بیان اینکه اندیشه‌ها، آینده‌های دنیا را می‌سازند، تصریح کرد: دنیای آینده نیازمند مهارت است و مهارت‌ها در گرو اندیشه‌های انسانی، محبت‌ورزی و عشق ورزیدن است و ما به این میزبانی و اندیشه‌هایی که برای ساخت آینده بهتر گرد هم آمدند، می‌بالیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان با تاکید بر اینکه در مسابقات بین‌المللی دوستان مهارت در گلستان ۸۰ نخبه مهارتی دنیا در ۶ رشته به رقابت پرداختند، یادآور شد: هر کشوری که می‌خواهد در دنیای آینده، جایگاه بهتری داشته باشد باید استفاده از فناوری را بیاموزد و دنیای آینده در دست فناوری‌های برتر است.

دهنوی تاکید کرد: بدون‌شک مهم‌ترین عنصر در توسعه فناوری‌های آینده و شکل‌گیری اکوسیستم و ساختار مدیریتی آینده، شکل‌گیری مهارت‌هایی است که این نظم نوین را در اختیار انسان قرار دهد.

وی دسترسی به اندیشه‌های سرمایه انسانی و نخبگان مهارتی را مهم‌ترین دستاورد مسابقات بین‌المللی مهارت برشمرد و خواستار واگذاری دبیرخانه دائمی مسابقات مهارت به استان گلستان شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان با اشاره به اینکه «گلستان سرزمین هوشمند» شعار ما است، خاطرنشان کرد: برای تحقق این مهم باید تلاش کرد و برخورد حرفه‌ای، هوشمندانه و تعامل با حرفه‌ای‌ها پیش‌نیاز این مساله است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha