۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۲۹
کد خبر: 85479098
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نشست کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۲۹
کد خبر: 85479098
نشست کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد

تهران- ایرنا- نشست کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا در حالی در بانکوک تشکیل جلسه داد که که برنامه‌ریزی موفق و چشمگیر جام ملت‌های آسیا از موضوعات مورد بحث در این نشست بود.

به گزارش ایرنا، کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا در حالی در بانکوک، تایلند تشکیل جلسه داد که برنامه ریزی موفق و چشمگیر جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ از موضوعات مورد بحث در این نشست بود و اعضا ابراز اطمینان کردند که دستاوردهای آن، دوران جدیدی از پیشرفت را برای فوتبال آسیا رقم زده است.

شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا، در جریان این نشست گفت: موفقیت بی‌نظیر جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر، لحظه غرور جمعی ماست که تنها از طریق فداکاری تزلزل ناپذیر برای پیشرفت فوتبال آسیا به سطح بعدی از طریق اتحاد امکان‌پذیر شد؛ همبستگی و همکاری.

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا خاطرنشان کرد: برگزاری لیگ نخبگان قهرمانان آسیا، لیگ قهرمانان آسیا ۲، لیگ قهرمانان آسیا در سطح بانوان و... که قرار است باشگاه ها را متحول کند، نوید خوبی است. چشم انداز فوتبال در سراسر آسیا، با جایزه بزرگتر رقم خواهد خورد.

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین بر اهمیت اصلاحات ارتقاء ساختارهای مدیریتی در کنفدراسیون فوتبال آسیا که همسو با اهداف فیفا بوده و از طریق ایجاد کارگروه اصلاحات کنفدراسیون فوتبال آسیا امکان پذیر است، تاکید کرد.

وی گفت: تعهد تزلزل ناپذیر کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پیشبرد توسعه فوتبال از اصلاحات راهبردی که در همه زمینه ها انجام داده ایم آشکار و به لطف همین روحیه فعال است که AFC بهترین جام ملت های آسیا را در دوحه به نمایش گذاشت. در تقویت ساختارهای مدیریتی ما در کنار فیفا ایستاده ایم و از فیفا برای حمایت مستمرشان در این زمینه تشکر می کنم. AFC پیشرو در ارائه اصلاحات به موقع، چه درباره اساسنامه، مقررات، یا مسابقات بوده است.

در ابتدای نشست هیات اجرایی، شیخ سلمان به خانم نوالفان لامسام، رئیس فدراسیون فوتبال تایلند که اولین خانمی است که به عنوان رئیس در فدراسیون های عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب می شود، خوش آمد گفته و به او تبریک گفت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha