۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۲۷
کد خبرنگار: 5546
کد خبر: 85479060
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

برگزیدگان مسابقات بین‌المللی دوستانه مهارت معرفی شدند

گرگان- ایرنا- مسابقات بین‌المللی دوستانه مهارت که با شرکت ۱۴ کشور در استان گلستان برگزار شد با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش ایرنا، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و سنجش مهارت سازمان فنی‌وحرفه‌ای روز پنج‌شنبه در آیین اختتامیه مسابقات بین‌المللی مهارت در گرگان اظهار کرد: در این دوره از مسابقات ۱۸ نفر موفق به کسب مدال طلا، نقره و برنز شدند و جمهوری اسلامی ایران با کسب پنج مدال طلا، پنج مدال نقره و یک مدال برنز رتبه اول مسابقات بین‌المللی دوستانه مهارت را به خود اختصاص داد.

علی‌حسین شهریور با بیان اینکه کره جنوبی و روسیه به طور مشترک در جایگاه دوم مسابقات بین‌المللی دوستانه مهارت ایستادند، افزود: جایگاه سوم مشترک به برزیل و آفریقای جنوبی با کسب ۲ مدال اختصاص یافته است.

برگزیدگان مسابقات بین‌المللی دوستانه مهارت معرفی شدند

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و سنجش مهارت سازمان فنی‌وحرفه‌ای با بیان اینکه امروز همچنین از بهترین رقابت‌کنندگان هر کشور تقدیر خواهد شد، از مشارکت همه کشورهای دوست و برادر که دعوت ایران را برای شرکت در مسابقات بین‌المللی دوستانه مهارت پذیرفتند صمیمانه قدردانی کرد.

شهریور همچنین تاکید کرد: با توجه به میزبانی خوب استان گلستان در مسابقات بین‌المللی دوستانه مهارت، از این پس دبیرخانه دائمی مسابقات فناوری اطلاعات و ارتباطات در این استان تشکیل می‌شود.

به گزارش ایرنا، مسابقات بین‌المللی دوستانه مهارت که از ۲۴ اردیبهشت ماه امسال به میزبانی گلستان آغاز شده عصر دیروز به کار خود خاتمه داده است.

در این دوره از مسابقات ۱۴ کشور شرکت کردند که چهار کشور ایران، غنا، نیجریه و آفریقای جنوبی به صورت حضوری و ۱۰ کشور دیگر به صورت آنلاین در این دوره از مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha