برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در ۲۲۱ شهر به مناسبت دهه کرامت

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی از مشارکت بیش از سه میلیون شهروند در ۲۲۱ همایش‌ پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت خبر داد.

به گزارش ایرنا، علی خلیلی با اشاره به رویدادهای ورزشی فدراسیون در دهه کرامت اظهار داشت: ۲۲۱ همایش پیاده‌روی خانوادگی همزان در سطح کشور در روز جمعه(۲۸ اردیبهشت) به مناسبت روز دختر و دهه کرامت از سوی فدراسیون ورزش‌های همگانی و با حمایت وزارت ورزش و جوانان و نیز مشارکت موثر هیئت‌های استانی در نظر گرفته شده است که آغاز این همایش‌ها مصادف با میلاد مبارک حضرت فاطمه معصومه(س) در شهر مقدس قم بود که با حضور مسئولان وزارت ورزش و بیش از یک هزار مدیر بانوی ورزش کشور برگزار شد و طبق برنامه همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی تا پایان دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: طی هماهنگی‌های انجام شده همایش پیاده روی در شهرهای مشهد، طارم، شیراز، سمنان، اصفهان، رفسنجان، شهرکرد، البرز و تاکستان به صورت زنده در روز جمعه از سیمای ملی پخش خواهد شد.

️خلیلی با اشاره به آمار مشارکت خیره کننده مردم در همایش پیاده‌روی اظهار داشت: تاکنون مشارکت فراتر از پیش بینی‌ها بوده است و احتمال می‌رود مجموع مشارکت‌کنندگان در همایش‌های سراسری روز ۲۸ اردیبهشت ماه در سراسر کشور به بیش از ۳ میلیون نفر برسد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی در خاتمه اظهار داشت: تدارکات و ملاحظات بسیار خوبی با مشارکت انجمن‌ها و کمیته‌های زیرمجموعه فدراسیون برای ترویج ورزش همگانی در مسیر همایش‌های پیاده‌روی در نظر گرفته شده است و علاقمندان می‌توانند اطلاعات مرتبط با ورزش‌های همگانی را از غرفه‌ها و ایستگاه‌های موجود در مسیر همایش‌ها تهیه کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha