۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۳۲
کد خبرنگار: 5546
کد خبر: 85479020
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

اعتبارات فنی‌وحرفه‌ای گلستان در دولت سیزدهم ۵۷۱ درصد بیشتر شد

گرگان- ایرنا- مدیرکل آموزش فنی‌ و حرفه‌ای گلستان با اشاره به اینکه اعتبارات این اداره‌ کل در دولت دوازدهم ۱۵۰ میلیارد ریال بود، گفت: این مهم در دولت سیزدهم با ۵۷۱ درصد رشد به بیش از هزار و ۴۰ میلیارد ریال رسیده است.

به گزارش ایرنا، حمزه کرایلو روز پنج‌شنبه در آیین اختتامیه مسابقات بین‌المللی دوستانه مهارت اظهار کرد: حمایت‌های دولت سیزدهم و افزایش قابل توجه اعتبارات فنی و حرفه‌ای موجب شد تا استان گلستان بتواند میزبانی مسابقات بین‌المللی دوستانه مهارت را بر عهده بگیرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای برگزاری هر چه بهتر این دوره از مسابقات از آبان ماه سال گذشته در گلستان کلید خورد، افزود: اولین دوره مسابقات بین‌المللی دوستانه مهارت بعد از نیم قرن در کشور جمهوری اسلامی ایران و در گرگان برگزار شد که این اتفاق، برای استان گلستان مایه افتخار است.

مدیرکل آموزش فنی‌ و حرفه‌ای گلستان تاکید کرد: با برخی از کشورهای شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات بیش از هشت ساعت فاصله زمانی داریم اما با این وجود، مسابقات به بهترین شکل و بدون نقص برگزار شد.

کرایلو با بیان اینکه در مسابقات بین‌المللی دوستانه مهارت از قاره‌های مختلف آسیا، آفریقا و آمریکا حضور داشتند، تصریح کرد: وجود فضای همدلانه و صمیمی و زیرساخت‌های بی‌نظیر گلستان در این دوره از مسابقات زبانزد بود.

وی خواستار تشکیل دبیرخانه دائمی مسابقات فناوری اطلاعات و ارتباطات در گلستان شد و متذکر شد: امیدواریم با این اقدام، شاهد تغییر نگرش کسب و کارها نسبت به مشاغل آینده باشیم.

به گزارش ایرنا، مسابقات بین‌المللی دوستانه مهارت که از ۲۴ اردیبهشت ماه امسال به میزبانی گلستان آغاز شده عصر دیروز به کار خود خاتمه داده است.

در این دوره از مسابقات ۱۴ کشور شرکت کردند که چهار کشور ایران، غنا، نیجریه و آفریقای جنوبی به صورت حضوری و ۱۰ کشور دیگر به صورت آنلاین در این دوره از مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha