بازیگر خردسال روزی روزگاری برادر: مقابل کارگردان کشتی گرفتم/ سیمرغ می‌گیرم+ فیلم

تهران- ایرنا- بازیگر کودک مینی سریال «روزی روزگاری برادر» گفت: مقابل کارگردان کشتی گرفتم و برای نقش انتخاب شدم.

کیاشا تنگستانی‌پور در گفت‌و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: من برای این کار یک نمونه کار به زبان بوشهری اجرا کردم، کارگردان از کارم خوشش آمد و من را انتخاب کرد. از من پرسید آیا بلدی کشتی بگیری؟ گفتم اگر تمرین کنم می‌توانم. جلوی کارگردان کشتی گرفتم و به من آفرین گفت.

بازیگر خردسال روزی روزگاری برادر: مقابل کارگردان کشتی گرفتم/ سیمرغ می‌گیرم

همکلاسی از بازی ام تعریف می‌کنند

بازیگر مینی سریال «روزی روزگاری برادر هستیم» به کارگردانی محمدرضا آهنج نقش‌آفرینی می‌کند و از شبکه سوم سیما پخش می شود، با اشاره به بازی خود با علیرضا جلالی‌تبار و آشا محرابی گفت: بازی کردن با این بازیگران برایم سخت نبود و به راحتی بازی کردم.

بازیگر خردسال سریال زیرخاکی درباره تجربه بازی خود به عنوان نقش اصلی کودک در روزی روزگاری برادر گفت: تجربه خیلی خوبی بود و دیگر تقریبا مرا می‌شناسند. به مدرسه که می‌روم، دوستانم، معلمم و مدیر مدرسه از بازی‌ام تعریف می‌کنند؛ یک پروژه جدید هم دارم که منتظر تایید نهایی هستم.

تنگستانی‌پور با اشاره به شروع بازی خود از ۴ سالگی اظهار داشت: در ابتدا معروف نبودم. خیلی فیلم بازی کردم. بعد از انتشار فیلم‌هایم مشهور می‌شوم. تا الان ۱۹ فیلم بازی کرده‌ام.

این بازیگر خردسال گفت: با بازی در روزی روزگاری برادر، اتفاق خوب سینما برایم افتاده است. با این کار بیش از پیش دیده خواهم شد.

سه سال دیگر سیمرغ می‌گیرم

وی افزود:‌ معلوم نیست چه زمانی جایزه جشنواره فجر را بگیرم. به نظر خودم، دو، سه سال دیگر سیمرغ را می‌گیرم.

نقش کتاب و کتابخوانی در بازیگری

تنگستانی‌پور با اشاره به نقش کتاب و کتابخوانی در بیان و ایفای بهتر نقش در کارهای تلویزیونی و سینمایی گفت: کتاب‌های بازیگری، فیلمنامه‌نویسی و بیان بسیار مفید هستند. دنبال خرید یک کتاب قصه به نام آبشار جاذبه هستم که اگر بتوانم آن را می‌خرم.

مادرم کمک می‌کند تا بازیگر خیلی خوبی شوم

تنگستانی‌پور همچنین با اشاره به حمایت‌ها و نقش مادرش در زندگی سینمایی‌اش گفت: مادرم به من کمک کرده، در کلاس‌ها ثبت‌نامم کرده و با من دیالوگ تمرین می‌کند. به من کمک می‌کند بازیگر خیلی خوبی بشوم. برایم فیلم‌نامه‌های خیلی خوبی می‌خواند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha