۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۱۱
کد خبر: 85478980
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تردد در مسیر روستاهای گردشگری طرقبه شاندیز ممنوع شد

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۱۱
کد خبر: 85478980
تردد در مسیر روستاهای گردشگری طرقبه شاندیز ممنوع شد

مشهد-ایرنا- فرماندار شهرستان طرقبه شاندیز گفت: تردد در همه مسیرها تفرجگاهی و جاده‌های روستاهای ییلاقی و گردشگری این شهرستان برای امروز (پنجشنبه) و جمعه، بدنبال هشدار وقوع سیل و با تصمیم ستاد مدیریت بحران خراسان رضوی، ممنوع اعلام شده است.

حمیدرضا ضیایی رحیمیان روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هم‌اکنون سیلاب در شهرستان طرقبه شاندیز و پس از ورود به بند گلستان و خروج از این سد در سایر مسیل‌های منطقه ادامه مسیر می‌دهد.

وی بیان کرد: در جریان سیل دیروز پنج خودرو در نقاط مختلف شهرستان طرقبه شاندیز گرفتار سیل و تخریب شدند.

بر اساس اعلام دستگاه‌های خدماتی شمار ساکنان شهرستان طرقبه شاندیز حدود ۸۰ هزار نفر است که این جمعیت در دو شهر طرقبه و شاندیز و ۳۹ روستای دارای دهیاری سکونت دارند.

اکنون ۱۵ آبادی شهرستان طرقبه شاندیز، روستای هدف گردشگری شناخته شده و ییلاقی و گردشگر پذیر هستند.

شهرستان طرقبه - شاندیز نزدیکترین قطب گردشگری به مشهد و منطقه تفرجگاهی برخوردار از جاذبه‌های طبیعی کوهستانی، چشم‌اندازهای سرسبز، رودخانه و هوای مطبوع است.

بر اساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی از روز سه‌شنبه سامانه بارشی پرقدرتی در استان فعال شد، این سامانه تا اوایل هفته آینده بارشهای رگباری همراه با رعد و برق و صاعقه، بارش تگرگ توام با وزش باد شدید و آبگرفتگی، رواناب و سیلاب را در پی دارد.

هواشناسی خراسان رضوی همچنین نسبت به بارش تگرگ، کاهش نسبی دما و امکان اختلال در سیستم حمل و نقل استان در این فاصله زمانی هشدار داده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha