۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۰۵
کد خبرنگار: 5598
کد خبر: 85478968
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هیچ درختی در بوستان‌های تهران قطع نشده است

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۰۵
کد خبر: 85478968
هیچ درختی در بوستان‌های تهران قطع نشده است

تهران بزرگ - ایرنا - شهرداری تهران اعلام کرد که برغم همه شایعات فضای مجازی، تاکنون هیچ درختی در بوستان‌های پایتخت قطع نشده است.

به گزارش روز پنجشنبه شهرداری تهران، شهرداری تهران در ارتباط با شایعات مربوط به قطع درخت در بوستان‌های پایتخت توضیحاتی ارایه داده است.

در این توضیحات آمده است: طی هفته‌های اخیر شایعاتی مبنی بر قطع درخت در پارک‌های تهران در فضای مجازی و از سوی برخی رسانه‌ها منتشر شده تا اینطور به شهروندان القا کنند که شهرداری تهران به‌دنبال قطع درخت است.

هر روز خبری در فضای مجازی منتشر می‌کنند و گاهی عکس‌های سال ۱۳۹۷ را به جای سال۱۴۰۳ جا می‌زنند تا تصور قطع درخت در تهران قوت بگیرد.

شهرداری تهران بارها تاکید کرده که درختی را قطع نخواهد کرد و این اخبار را که بیشتر رویکرد سیاسی و مغرضانه دارد، تکذیب کرده است.

همچنین رییس سازمان حفاظت محیط‌ زیست نیز روز چهارشنبه گذشته پس از جلسه هیات دولت در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به حفظ درختان پایتخت، گفته بود: به‌عنوان مسوول محیط‌ زیست کشور می‌گویم که در پارک لاله و قیطریه هیچ‌ درختی قطع نشده است.

علی سلاجقه علاوه بر این مطلب با اشاره به شایعه پردازی برخی رسانه‌ها در خصوص قطع درخت در بوستان‌های پایتخت گفت: در محل تعیین شده برای ساخت مسجد در پارک قیطریه اصلا درختی وجود ندارد که قطع شود! در پارک لاله هم اتفاقی نیفتاده است.

اخبار مربوط به قطع درختان بوستان‌های تهران تکذیب شد

شهرداری تهران اعلام کرد که اظهارات رییس سازمان محیط‌زیست در مورد قطع نکردن درخت توسط شهرداری تهران خط بطلانی است بر تمام شایعاتی که طی هفته‌های اخیر توسط رسانه‌های غیرمعتبر و صفحات فیک‌نیوز مجازی منتشر شده بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha