۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۲۷
کد خبر: 85478907
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستبند پلیس بر دستان سارقان ۱۲۰ میلیاردی در تبریز

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۲۷
کد خبر: 85478907
دستبند پلیس بر دستان سارقان ۱۲۰ میلیاردی در تبریز

تبریز- ایرنا- فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری ۲ سارق سابقه دار منازل و کشف اموال مسروقه به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال در تبریز خبر داد.

به گزارش ایرنا از فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی، سردار"علی محمدی" روز پنجشنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی شکایت شهروندان مبنی بر سرقت منازل، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود :کارآگاهان در گام اول با اشرافیت اطلاعاتی و ردگیری مجرمین سابقه دار حوزه استحفاظی و تطبیق مشخصات مظنونین پرونده، اقدام به شناسایی هویت اصلی متهمان کردند.
مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به شناسایی مخفیگاه متهمان اضافه کرد: کارآگاهان با اخذ مجوز از مرجع قضائی به مخفیگاه متهمان اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری ۲ متهم و کشف اموال مسروقه شدند.

محمدی بیان کرد: سارقان پس از دستگیری ابتدا منکر انجام هر گونه سرقت بودند اما پس از مشاهده مستندات غیرقابل انکار به ناچار لب به اعتراف گشوده و به سرقت مقادیر قابل توجهی دلار و طلاجات به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال اقرار کردند.
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه متهمان جهت دادرسی به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار متناسب روانه زندان شدند، از شهروندان درخواست کرد: به جهت پیشگیری از سرقت، در اولین فرصت، منازل را به سیستم روشنایی هوشمند، دزدگیر و دوربین مداربسته مجهز کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha