۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۰۵
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85478800
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

سیلاب به زمین های کشاورزی فاروج و شیروان خسارت زد

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۰۵
کد خبر: 85478800
سیلاب به زمین های کشاورزی فاروج و شیروان خسارت زد

بجنورد-ایرنا- فرماندار شهرستان فاروج گفت: بارندگی شدید چهارشنبه شب و جاری شدن سیلاب به زمین های کشاورزی شیروان و فاروج خسارت زیادی زد.

عبدالرضا فرزانه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: وقوع سیلاب در منطقه سیاهدشت فاروج به سمت جاده اصلی اتفاق افتاد وسیلاب از پل منطقه به زمین های کشاورزی محدوده سرریز شد و خسارت به بار آورد.

وی افزود: امکان ورود به مزارع جهت بررسی خسارت با توجه به هشدارهای هواشناسی و شدت بارندگی وجود ندارد و به محض فراهم شدن شرایط میزان خسارت بررسی می شود.

نجات ۲ فرد گرفتار در سیلاب

فرماندار شهرستان فاروج ادامه داد: شدت بارش در روستای "سنگلی" این شهرستان به حدی بود که ۲ نفر در سیلاب گرفتار ودر همان ساعات اولیه با کمک یک دستگاه تراکتور نجات یافتند.

وی اضافه کرد: همچنین سیل در روستای سنگلی یک دستگاه خودرو بدون سرنشین را با خود برد.

فرزانه با بیان اینکه در حوزه راه خسارتی به این شهرستان وارد نشده است بیان کرد: شب گذشته وقوع سیلاب برای ساعاتی راه ورودی به سمت روستای مایوان را بست که با ایجاد یک سیل بند از وقوع حادثه جلوگیری شد.

به گفته وی؛ تمام هشدارها به بخشداران و دستگاه های متولی داده شده و نیروهای خدمات رسان از روز دوشنبه هفته گذشته در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

به گزارش ایرنا، فعالیت سامانه بارشی از دوشنبه آغاز شده و تا روز جمعه هفته جاری تداوم دارد و بر این اساس برای بیشتر مناطق استان رگبار پراکنده و گاهی رعد و برق پیش بینی می‌شود.

۴۴ درصد جمعیت یک میلیون نفری این استان در نواحی روستایی سکونت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha