۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۰۳
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 85478735
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: نزدیک به ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی در سردشت هزینه شد

مهاباد- ایرنا- فرماندار سردشت گفت: نزدیک به ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی طی سال گذشته به این شهرستان تخصیص یافت‌ و در پروژه‌های مختلف هزینه شد.

باباخان اسکندری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پارسال ۹۷ پروژه در حوزه های مختلف تعریف و عملیات اجرایی آنها شروع شد.

وی همچنین در خصوص اعتبارات سفر استاندار آذربایجان ‌غربی به سردشت اظهار کرد: از ۷۵ طرح تصویب شده برای شهرستان ۶۵ مصوبه محقق شده و به اتمام رسیده اند که توانسته تغییرات مثبتی را در راستای معیشت مردم به‌وجود بیاورد.

فرماندار سردشت اضافه کرد: از مهمترین قدامات دولت سیزدهم در جهت رفاه و اسایش مردم، رسمی شدن مرز کیله بوده که این مرز یک ظرفیت بالقوه و بزرگ را در جهت رونق تجارت در منطقه ایجاد کرده و موجب اشتغال زایی قابل توجه در منطقه شده است.

اسکندری به بحث آب رسانی به روستاها پرداخت و ادامه داد: ۱۲۰ روستای شهرستان دارای تنش آبی هستند و برابر قراردادی که با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) منعقد شده تلاش می کنیم آب رسانی به آنها انجام و تنش آبی به اتمام برسد.

وی همچنین در ادامه به پروژه گازرسانی به ۳۱ روستای منطقه آلان با اعتبار یک هزار و ۴۰ میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: این هم برگ زرینی از افتخارات دولت سیزدهم در راستای خدمات رسانی به مردم سردشت است.

سردشت با ۱۲۰ هزار نفر جمعیت از شهرهای مرزی جنوب آذربایجان غربی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha