۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۵۵
کد خبر: 85478514
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

غیبت عجیب محبی در فهرست برترین بازیکنان لیگ روسیه!

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۵۵
کد خبر: 85478514
غیبت عجیب محبی در فهرست برترین بازیکنان لیگ روسیه!

تهران- ایرنا- بازیکن ایرانی تیم فوتبال روستوف که در فصل جاری لیگ روسیه یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیمش بود، از فهرست 10 نفره نامزدهای دریافت جایزه برترین بازیکن لیگ این کشور خط خورد.

به گزارش چهارشنبه‌شب ایرنا، محمد محبی که فصل گذشته در استقلال و لیگ برتر حضور داشت، در ابتدای فصل جاری لیگ روسیه به تیم روستوف پیوست و خیلی زود توانست به یکی از مهره‌های کلیدی تیمش تبدیل شود.

او پس از پایان رقابت‌های این فصل لیگ روسیه در جمع ۳۲ بازیکن برتر قرار گرفت و گلی که در برابر دینامو به ثمر رساند، نامزد دریافت جایزه بهترین گل فوتبال روسیه در فصل جاری شد.

در حالی که تصور می‌شد ستاره ایرانی روستوف یکی از بازیکنان منتخب لیگ روسیه باشد، این اتفاق رخ نداد و نام او در جمع ۱۰ بازیکن اصلی و ۳ مهاجم برتر دیده نمی‌شود.

ماجرا از این قرار است که محبی در رأی‌گیری مخاطبان فوتبالی با ۳۲ نفر رقابت داشت اما نتوانست آرای لازم را کسب کند و به‌رغم شایستگی از حضور در فهرست ۱۰ بازیکن برتر ناکام ماند.

محبی در اولین فصل حضورش در تیم فوتبال روستوف ۲۲ بار برای تیمش بازی کرد که شامل ۱۷ حضور ثابت و ۵ حضور تعویضی در لیگ بوده و موفق به ثبت ۶ گل هم شده است. او پشت سر گولنکوف ۸ گله و در کنار اوسیپنکو دومین گلزن برتر روستوف نیز محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha