منتخب مردم سمنان در مجلس خبرگان رهبری: خادمیاری رضوی الگویی برای حیات اجتماعی اسلامی است

سمنان - ایرنا - منتخب مردم سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت: آغاز ائتلاف بر مدار امام رضا(ع) فلسفه فعالیت خادمیاران رضوی و الگویی بر مبنای حیات اجتماعی اسلامی است که باید در جامعه گسترش یابد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سیدمحمدمهدی میرباقری عصر چهارشنبه در آیین خامیاران و یاوران رضوی استان سمنان در سالن همایش هلال‌احمر افزود: الگوی خادمیاران آستان قدس رضوی الگویی ارزشمند بر مبنای محبت، فدارکاری و پیروی از امام رضا(ع) است و باید در بخش‌های مختلف جامعه این الگو اشاعه یابد.

وی بیان کرد: جامعه بر مدار پرستش خدا و پیروی از ائمه اطهار(ع) و ولی فقیه منجر به سعادت و کمال می‌شود و حرکت جامعه بر مدار منفعت‌گرایی باطل است.

منتخب مردم سمنان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در جامعه‌ای که روابط اجتماعی بر محور منفعت‌طلبی ، روابط بازاری و سوداگری باشد، محبت از بین‌می‌رود و در نظام سرمایه‌داری نگاه سوداگری حاکم است و محبت در بین مردم آن جامعه حاکم نیست.

آیت‌الله میرباقری اضافه کرد: محبت، گذشت و فداکاری، پرهیز از تفرقه‌افکنی و حرکت بر مدار ولایت فقیه راه تعالی است.

منتخب مردم سمنان در مجلس خبرگان رهبری: خادمیاری رضوی الگویی برای حیات اجتماعی اسلامی است

برگزاری ۸۸۸ برنامه گرامیداشت دهه کرامت در سمنان

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان گفت: ۸۸۸ برنامه از سوی ۲۰۰ کانون در ۴۰ محور به مناسبت دهه کرامت در حال برگزاری است.

حسن سعدالدین افزود: حدود ۶ هزار خادمیار و یاور رضوی در استان سمنان فعال هستند و ترویج فرهنگ رضوی با تمرکز بر خدمت‌رسانی به مردم هدف خادمیاران است.

وی بیان کرد: کانون‌های رضوی با خدمت به مردم به دنبال رضایت عمومی و حل مشکلات جامعه است.

روز اول ماه ذی‌القعده که فاصله بین ولادت حضرت معصومه (س) و ولادت امام رضا (ع) است با عنوان «دهه کرامت» نامگذاری شده‌ که این مناسبت امسال از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha