فرمایشات رهبری در خصوص اهمیت کتاب و کتابخوانی در مترو تهران

تهران بزرگ - ایرنا - معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه از نصب گزیده فرمایشات مقام معظم رهبری درباره اهمیت کتاب و کتابخوانی در مترو تهران خبر داد.

به گزارش ایرنا از شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، سید محمد نقیب روز چهارشنبه با تاکید بر فرمایشات رهبری درباره اهمیت کتاب و کتابخوانی گفت: همزمان با سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب فضاهای فرهنگی مترو تهران مزین به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کتاب و اهمیت کتابخوانی در بین آحاد مردم شد.

وی افزود: به منظور زمینه سازی برای ترویج کتاب و فرهنگ کتابخوانی طرح‌های کتاب با جملات مقام معظم رهبری در مترو تهران اکران و در واگن قطارها، فضای سکوها و نمایشگر ایستگاه‌ها در معرض دید مسافران شهر زیرزمینی قرار گرفته است.

تشریح جزییات خدمات‌رسانی شرکت واحد در جشن بزرگ امام رضایی‌ها

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از خدمات رسانی ویژه ناوگان این شرکت برای حضور مردم در مراسم جشن بزرگ امام رضایی‌ها خبر داد.

مهدی علیزاده با تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت ثامن الائمه امام رضا (ع)، گفت: به همین مناسبت ناوگان اتوبوسرانی تهران با آمادگی کامل برای تسهیل جابجایی شرکت کنندگان در مراسم جشن ویژه امام رضایی‌ها که روز جمعه حد فاصل میدان شهدای هفتم تیر و میدان ولیعصر (عج) برگزار می‌شود، خدمات رسانی خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه برنامه ریزی های لازم برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان انجام شده است، افزود: خطوط منتهی و عبوری به محدوده برگزاری مراسم با حداکثر ظرفیت و توان تقویت می‌شود.

علیزاده ادامه داد: علاوه بر تقویت خطوط، اتوبوس‌های این شرکت از ۸ مبدأ: میدان آزادی، شهرک شهید بروجردی، میدان خراسان، شهرک شهید محلاتی، میدان رسالت، میدان راه آهن، صادقیه و شهرری نسبت به انتقال شرکت کنندگان به محدوده برگزاری مراسم اقدام خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران خاطرنشان کرد: از ۲ ساعت پیش از آغاز مراسم در خدمت شرکت کنندگان گرامی خواهیم بود و این عملیات تا جابجایی آخرین شهروند در شامگاه جمعه ادامه پیدا می کند.

جشن بزرگ امام رضایی ها روز جمعه از ساعت 16 تا 22 از میدان هفت تیر تا میدان ولیعصر (عج) برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha