۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۰۴
کد خبرنگار: 2862
کد خبر: 85478369
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار قم: روابط عمومی‌ها مردم را به آینده نظام اسلامی امیدوار کنند

قم- ایرنا - استاندار قم امیدوار کردن جامعه به آینده کشور و نظام‌اسلامی را ضروری دانست و گفت: روابط عمومی‌ها به عنوان افسران عرصه جهاد تبیین، در این زمینه مسئولیت مهم و حساسی را بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمد آقامیری عصر چهارشنبه در گردهمایی مدیران روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان قم اظهار داشت: روابط عمومی یک کار فوق حرفه‌ای و مستلزم تخصص است و تهیه مطلب و عکس از یک موضوع خبری به همراه ارائه تحلیل دقیق به مخاطب از جمله کارهایی است که روابط عمومی‌ها باید آن را به بهترین شکل انجام دهند.

وی یادآور شد: این بحث به قدری مهم است که رهبر معظم انقلاب، بارها به مساله جهاد تبیین تاکید داشته‌اند.

استاندار قم خاطرنشان کرد: جهاد تبیین امروزه شاید یکی از مهمترین جهادهایی است که در مملکت ما باید توسعه و نشر پیدا کند.

وی با تاکید بر ارتقای جایگاه روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی بیان کرد: قرار دادن متخصص‌ترین افراد در روابط عمومی‌ و هدایت این مراکز به سمت متعالی‌ترین هدف‌های نظام و انقلاب و زنده نگه‌داشتن آرمان‌های حضرت امام و مطالبه‌های رهبری، یکی از مهمترین ماموریت‌های رئیس یک دستگاه اجرایی به شمار می‌آید.

آقامیری با بیان اینکه دشمنان داخلی و خارجی به سردمداری آمریکا در حال توطئه‌چینی بر علیه کشور و هویت ما هستند، اظهار کرد: از عجایب روزگار این است که آمریکای جنایت‌کار که مدعی حقوق بشر است، هیچ شناختی از حقوق بشر ندارد.

وی در ادامه افزود: همه دشمنان نظام‌اسلامی برای یک هدف تلاش می‌کنند، و آن این است که بگویند نظام جمهوری اسلامی یک نظام ناکارآمد است و ابزار رسیدن آنان به این هدف نیز مایوس کردن مردم به انقلاب و نظام است.

آقامیری تاکید کرد: با اندکی تامل می‌توان فهمید که بر خلاف ادعای دشمنان، کارآمدترین نظام در دنیا همین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، که به یاری خداوند متعال و با رهبری فرزانه و حکیم یک نظام پایدار می‌باشد.

وی بیان داشت: مشکل‌های معیشتی جامعه، مربوط به یک دوره خاص نیست، بلکه باید منشا آن را در یک دوره پنجاه ساله و یا صد ساله پیدا کنیم، اگر یک روز مردم معترض می‌شوند، همه ما مسئول هستیم چون نتوانستیم خدمات نظام را برای مردم بازگو نماییم.

وی با بیان این مطلب که مردم را باید به آینده نظام‌اسلامی و رسیدن کشور به پیشرفت‌ها و موفقیت‌های چشمگیر، امیدوار کنیم، خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها به عنوان افسران جهاد تبیین، در این زمینه مسئولیت مهم و حساسی را بر عهده دارند.

استاندار قم: روابط عمومی‌ها مردم را به آینده نظام اسلامی امیدوار کنند

آقامیری مهمترین رُکن نظام‌اسلامی را جمهوری بودن و حمایت‌های مردمی از آن توصیف کرد و گفت: دشمنان با زدن اتهام به مسئولان، سعی دارند تا به دل‌های مردم نفوذ کنند.

وی با بیان اینکه تمام بوق‌های تبلیغاتی دشمن بدون وقفه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند گفت: اتاق فکر دشمن در تلاش است تا مسئولان در نگاه مردم بی‌اعتبار شوند.

استاندار قم شهادت بیش از ۱۷ هزار تَن از هموطنان به دست گروهک تروریستی و جنایت‌کار منافقان را مورد اشاره قرار داد و گفت: این جنایت‌های منبعث از تفکرهای التقاطی بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان، آتش زدن پرچم آمریکا و بالابردن پرچم حزب‌الله در خاک آمریکا را ناشی از انعکاس دقیق و به موقع وقایع غزه دانست و گفت: اگر امروز پیام غزه به دنیا مخابره نمی‌شد، دانشجویان آمریکایی نیز واکنشی نشان نمی‌دادند.

وی بیان کرد: در هر کشوری رسانه‌ها، اطلاع‌رسانی موثری انجام دهند، افکار عمومی آن کشور به آسانی اقناع خواهد شد.

استاندار قم: روابط عمومی‌ها مردم را به آینده نظام اسلامی امیدوار کنند

همزمان با دهه فرخنده کرامت و بیست‌وهفتم اردیبهشت‌ماه روز ملی روابط عمومی و ارتباطات، آیین غبارروبی مضجع شریف و نورانی حضرت معصومه با حضور مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی قم در شبستان حضرت زهرا(س) حرم کریمه اهل بیت برگزار شد.

استاندار قم: روابط عمومی‌ها مردم را به آینده نظام اسلامی امیدوار کنند

استاندار قم: روابط عمومی‌ها مردم را به آینده نظام اسلامی امیدوار کنند

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha