۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۱۴
کد خبر: 85478245
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

موضوع فلسطین فقط مساله ظالم و مظلوم نیست

تهران-ایرنا- کارشناس مسائل فلسطین گفت: موضوع فلسطین، فقط مساله ظالم و مظلوم نیست بلکه موضوعات زیادی در این مساله نهفته است؛ مطمئنم به زودی شاهد پیروزی حق بر باطل خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی ایرنا، مهدی صالح کارشناس مسائل فلسطین بعدازظهر چهارشنبه در دومین همایش بین‌المللی از ننگ نکبت تا امروز مقاومت؛ با محوریت طوفان الاقصی پرسید که چرا مقاومت فلسطین برای مردم جهان الگو شد و در این ۷۶ سال زنان و کودکان فلسطینی چه کار کردند و در این بیش از ۷ ماه چگونه مقابل رژیم صهیونیستی مقاومت کردند؟ بخاطر صبر و امیدی که داشتند اینطور مقاومت کردند.

وی گفت: صبوری میان ساکنان غزه رواج دارد و این داستان زیبا را باید بازگو کنیم. رژیم صهیونیستی از همان روزهای برپایی‌اش، مدعی بود بزرگان فلسطینی همه می‌میرند و فرزندان، آنها را فراموش می‌کنند ولی اینطور نشد و دیدید که نسل‌های بعدی فلسطینیان ادامه دهنده راه مقاومت هستند و حاضرند جان خود را تقدیم آرمان آزادسازی قدس شریف کنند.

صالح خاطرنشان کرد: مسأله فلسطین فقط مساله مظلوم و ظالم نیست، موضوعات زیادی در این مساله نهفته است. امیدواری در این مسأله یکی از موضوعات اصلی است. مطمئنم که به زودی شاهد پیروزی حق بر باطل خواهیم بود.

دومین همایش بین‌المللی از ننگ نکبت تا امروز مقاومت؛ با محوریت طوفان الاقصی بعدازظهر چهارشنبه با حضور شخصیت‌های داخلی و خارجی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی واقع در پادگان ولیعصر(عج) آغاز به کار کرد.

براساس این گزارش، در این همایش سید مجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس حمایت از انتفاضه مجلس شورای اسلامی، منیر شفیق متفکر و نظریه پرداز فلسطینی، صالح غزه‌ای نماینده گروه مقاومت از کشور فلسطین، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه و بسیاری دیگر از چهره های فعال در حوزه مقاومت منطقه حضور دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست خارجی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha