۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۴۸
کد خبر: 85478227
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشارکت ۷۰۰ کانون فرهنگی تربیتی کشور در جشنواره کارینو

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۴۸
کد خبر: 85478227
مشارکت ۷۰۰ کانون فرهنگی تربیتی کشور در جشنواره کارینو

تهران - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: ۷۰۰ کانون فرهنگی تربیتی کشور در سه ماه گذشته از بین ۱۱۸۲ کانون در جشنواره کارینو مشارکت و ایده‌ها و تجربیات و ابتکارات خود را از طریق سامانه شاد به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه ایرنا، مسعود بهرامی روز چهارشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره کارینو اظهار داشت: ۱۴۰۰ اثر در دبیرخانه جشنواره کارینو دریافت شد که پس از چند مرحله داوری تعداد ۲۰ اثر برای حضور در مرحله نهایی معرفی شدند.

وی افزود: دبیرخانه این جشنواره، اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران است و امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، آثار منتخب توسط داوران انتخاب می‌شوند و به کانون‌های فرهنگی تربیتی برگزیده جشنواره، جوایز ارزنده براساس شیوه‌نامه اهدا خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران یادآورشد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با معلمان چند تاکید ویژه داشتند که یکی از موضوعات مهم، حوزه پرورشی و تربیتی بود که بر اهتمام مسئولان بر اتفاقات خوب تربیتی و پرورشی در محیط مدارس تاکید و مسئولیت جمع را مشخص تر، روشن تر و سنگین تر اعلام کردند.

وی افزود: نکته دیگری که باید به آن اهتمام ویژه‌ داشته باشیم با توجه به سخنان رهبر شناسایی و شناساندن معلمان الگو برای اینکه معلمان بتوانند از تجربه‌ آنها برای کارهای تربیتی و پرورشی استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، جشنواره کارینو در دوره‌ سه ماهه از اسفند ۱۴۰۲ فعالیت خود را به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران آغاز کرد و امروز ۲۶ اردیبهشت در سالن ایوان شهر ری به فعالیت خود خاتمه داد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha