۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۳۰
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85478208
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دانش‌آموزان خوزستان با همکاری پارک علم و فناوری استعدادیابی می‌شوند

اهواز- ایرنا- سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: تفاهم‌نامه همکاری بین این اداره کل و پارک علم و فناوری خوزستان در راستای شناسایی و حمایت از استعدادهای برتر دانش‌آموزی به امضا رسید. 

به گزارش ایرنا عبدالله حبیبی روز چهارشنبه در آیین امضای این تفاهم نامه در محل اداره کل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: شناسایی دانش‌آموزان و هنرجویان دارای استعدادهای خاص در واحدهای آموزشی و ایجاد بستر بازدید دانش‌آموزان و هنرجویان منتخب از مراکز علمی، صنعتی، پژوهشی از جمله محورهای این تفاهم‌نامه است.

وی گفت: اجرای المپیاد نوآوران و مستعدین مهارتی استان ویژه دانش‌آموزان و هنرجویان با استعدادهای مهارتی و پژوهشی و همکاری در اجرای مسابقات علمی - کاربردی و مهارتی در استان و کشور و همکاری و پشتیبانی در اجرای طرح‌های پژوهشی دانش‌آموزی از دیگر موارد همکاری این ۲ دستگاه خواهد بود.

حبیبی ادامه داد: استفاده از توانمندی‌های ۲ جانبه در برگزاری نشست‌های علمی - پژوهشی و همچنین برگزاری نمایشگاه‌های مشترک دست آوردهای علمی - پژوهشی و مهارتی دانش آموزان و هنرجویان و تبادل مستمر اطلاعات و یافته های پژوهشی از دیگر محورهای این تفاهم‌نامه است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان افزود: ایجاد انگیزه و خودباوری در دانش‌آموزان برای برگزاری مشترک جشنواره و المپیاد نوآوران و مستعدین مهارتی توسط دانش‌آموزان از جمله اقداماتی است که در قالب این تفاهم نامه انجام خواهد شد.

به گزارش ایرنا، جمعیت دانش‌آموزی خوزستان یک‌میلیون و یکصد هزار نفر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha