فیلم| اعزام برگزیدگان مسابقات بین‌المللی دوستانه مهارت به مسابقات جهانی فرانسه

گرگان- ایرنا- معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و سنجش مهارت سازمان فنی‌وحرفه‌ای با اشاره به میزبانی خوب گلستان در برگزاری مسابقات بین‌المللی دوستانه مهارت، گفت: برگزیدگان این دوره از مسابقات به مسابقات جهانی مهارت در «لیون» فرانسه اعزام می‌شوند.

علی‌حسین شهریور روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مسابقات بین‌المللی مهارت عصر امروز(۲۶ شهریور) خاتمه پیدا می‌کند و مراسم اختتامیه آن روز پنج‌شنبه با حضور مقامات ملی و استانی در گرگان برگزار می‌شود.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و سنجش مهارت سازمان فنی‌وحرفه‌ای خاطرنشان کرد: تعدادی از جوانان ایرانی که در این دوره از مسابقات موفق به کسب مدال می‌شوند به مسابقات جهانی مهارت اعزام خواهند شد.

به گفته وی؛ برگزیدگان مسابقات بین‌المللی دوستانه مهارت در گلستان به عنوان آزمونگر، مربی مدعو و تدوینگر استانداردهای آموزشی در فنی و حرفه‌ای به کارگیری می‌شوند.

به گزارش ایرنا، مسابقات بین‌المللی دوستانه مهارت که از ۲۴ اردیبهشت ماه امسال به میزبانی گلستان آغاز شده عصر امروز به کار خود خاتمه می‌دهد و برگزیدگان آن روز پنج‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه معرفی خواهند شد.

در این دوره از مسابقات ۱۴ کشور شرکت کردند که چهار کشور ایران، غنا، نیجریه و آفریقای جنوبی به صورت حضوری و ۱۰ کشور دیگر به صورت آنلاین در این دوره از مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha