از سوی هواداران آرسنال؛ ستاره تاتنهام تهدید به مرگ شد

تهران- ایرنا- بعد از فرصت‌سوزی ستاره تاتنهام در بازی با منچسترسیتی و خوش‌وبش دور از انتظار وی با پپ گواردیولا، هواداران آرسنال این بازیکن را تهدید به مرگ کردند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال منچسترسیتی شب گذشته در دیداری معوقه از هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس به مصاف تیم فوتبال تاتنهام رفت و با دبل ارلینگ هالند به برتری ۲ بر صفر رسید. منچسترسیتی اکنون در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ جزیره با ۸۸ امتیاز و بالاتر از آرسنال صدرنشین است.

دقیقه ۸۶ بازی در حالی که نتیجه بازی یک بر صفر به سود سیتیزن‌ها بود روی اشتباه آکانجی، سون هیونگ مین در موقعیت تک به تک با اورتگا قرار گرفت و می‌توانست گل مساوی را بزند اما با ضربه‌ای ضعیف، این بخت را از دست داد. او در پایان بازی نیز برای دقایقی با پپ گواردیولا به خوش‌وبش پرداخت و او را در آغوش گرفت که با واکنش‌های منفی زیادی مواجه شد.

اکنون این اتفاقات خشم هواداران آرسنال را برانگیخته و آنها معتقدند، ستاره کره‌ای برای اینکه مانع قهرمانی توپچی‌ها شود، این توپ را تبدیل به گل نکرده است.

هواداران عصبانی و ناراحت آرسنال پا را فراتر از این گذاشته‌اند و در فضای مجازی علیه سون متحد شده‌ و نوشته‌اند:

خون ما روی دست‌های سون خواهد بود. بهتر است که او تا آخر عمرش دیگر هیچ تک به تکی را گل نکند. سون بازیکنی است که بیشتر از هر کسی از او منتفر خواهیم بود. سون هر کاری که توانست مقابل سیتی کرد تا گل نزند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha