شهردار: زاهدان به عنوان پایتخت وحدت اسلامی نیازمند پایگاه عظیم قرآنی است

زاهدان - ایرنا - شهردار زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان گفت: این شهرستان به عنوان پایتخت وحدت اسلامی نیازمند پایگاه عظیم قرآنی برای اعتصام بیشتر اقشار مختلف شیعه و سنی به کلام وحی و قرآن کریم است.

محمدامیر براهویی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از مجموعه «سرای قرآن و نهج‌البلاغه زاهدان» در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بر ضرورت حمایت از مراکز فعال قرآنی با هدف نشر و ترویج هر چه بهتر فرهنگ غنی قرآنی در سطح جامعه تاکید کرد و افزود: شهرداری زاهدان آمادگی لازم جهت کمک به فعالیت‌ها و نیز زیباسازی و افزایش جذابیت بصری و فضاهای کالبدی این اماکن را دارد.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه زندگی مسالمت‌آمیزی بین شیعه و سنی وجود دارد و یکی از برندینگ‌های شهری که شهرداری زاهدان آن را دنبال می‌کند، همین است که ما به سمت و سویی برویم تا نمادهای شهری به نمادهای وحدتی تبدیل شوند.

عباس صفدری رئیس انجمن قرآن زاهدان ضمن تشکر از حضور و مساعدت‌های شهرداری و نگاه قرآن محور مدیریت شهرداری زاهدان نسبت به برنامه‌های فرهنگی، گفت: امیدواریم با حمایت و تعامل شهردار زاهدان زمینه و بستر مناسب‌تری برای توسعه خدمات قرآنی «سرای قرآن و نهج‌البلاغه» که از دستاوردها و یادگار سفر رهبر معظم انقلاب به شهر حافظان و قاریان قرآن مجید است، فراهم شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha