۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۰۲
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85478049
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مادران باردار گنبدی بسته غذایی رایگان دریافت کردند
عکس آرشیوی است

گنبدکاووس- ایرنا- مراسم اهدای متمرکز توزیع ۲۷۰ بسته غذایی رایگان ویژه بانوان باردار و مادران دارای کودک کمتر از سه سال گنبدکاووس از سوی اداره بهزیستی در روستای کمتر برخوردار «گدم آباد» از توابع بخش مرکزی این شهرستان مرزی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم که روز چهارشنبه برگزار شد، رییس اداره بهزیستی گنبدکاووس در سخنانی گفت: توزیع بسته‌های غذایی (سبد کالا) بین بانوان باردار و مادران دارای کودک کمتر از سه سال در قالب اجرای طرح ملی «همیار مادر و کودک» انجام می‌شود.

محمود پیری بابیان اینکه این طرح ملی سه ساله بوده و امسال سال نخست اجرای آن است، افزود: در این طرح بهزیستی گنبدکاووس با همراهی برخی تشکل‌های مردم‌نهاد این شهرستان، بانوان باردار و مادران دارای کودک کمتر از سه سال نیازمند در محلات آسیب‌پذیر و یا روستاهای کم برخودار را شناسایی می‌کنند.

وی اضافه کرد: در این طرح برخی آموزش‌های مهارتی و رفتاری مرتبط با دوران بارداری و پرورش کودک و نیز توانمندسازی خانواده‌ها (بانوان) به آنها داده می‌شود.

رییس اداره بهزیستی گنبدکاووس همچنین گفت: ارزش هر بسته غذایی اهدایی به بانوان باردار و مادران دارای کودک زیر سه سال که بیشتر اقلام آن حبوبات و پروتئینی هستند، افزون بر پنج میلیون ریال است که از محل منابع ملی تامین شده است.

شهرستان گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و اداره بهزیستی آن ۱۲ هزار مددجو تحت حمایت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha