۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۱۲
کد خبر: 85478044
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

شهردار: پیش‌بینی حضور ۱۵ هزار نفر در جشن «مثل ستاره» اراک

اراک - ایرنا - شهردار اراک گفت: این شهر مهیا برای برگزاری جشن ویژه دختران با عنوان «مثل ستاره»، فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک است که پیش‌بینی شده ۱۵ هزار نفر در این رویداد شرکت کنند.

علیرضا محمودی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این جشن به مناسبت دهه کرامت و در راستای افزایش نشاط اجتماعی در بین خانواده‌های اراکی تدارک دیده شده است.

وی بیان کرد: مسئولیت برگزاری این جشن بزرگ برعهده سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک است و ویژه برنامه‌های مختلفی برای برگزاری آن اندیشیده شده است.

شهردار اراک ادامه داد: هنرمندان مطرح کشور از جمله امیر تاجیک، مهران رجبی، حامد سلطانی و عبدالرضا هلالی در این جشن اجرای برنامه دارند.

محمودی عنوان کرد: حضور پرچم و خادمان حرم رضوی، اجرای گروه‌های سرود استانی و حضور خاله سارا از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این جشن است.

وی گفت: ۱۰‌ها کمک هزینه سفر مشهد مقدس و جوایز نفیس دیگر برای شرکت‌کنندگان در این جشن در نظر گرفته شده که افراد برای شرکت در آن باید عدد ۱ را به سامانه ۳۰۰۰۱۹۲۴ پیامک کنند.

شهردار اراک افزود: تدابیر لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این جشن در اراک اندیشیده شده و اجرای برنامه‌های دیگری نیز به مناسبت‌های مختلف در دست اقدام است.

اراک مرکز استان مرکزی و در این منطقه بیش از ۵۸۰ هزار نفر ساکن است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha