۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۳۶
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85478016
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کلاهبردار ۵۰ میلیارد ریالی در البرز دستگیر شد

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۳۶
کد خبر: 85478016
کلاهبردار ۵۰ میلیارد ریالی در البرز دستگیر شد

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز گفت: فردی که از طریق سایت دیوار اقدام به کلاهبرداری ۵۰ میلیارد ریالی از تعدادی از شهروندان کرده بود با تلاش کارآگاهان پلیسی آگاهی این استان دستگیر شد.

به گزارش ایرنا از پلیس البرز، سردار" حمید هداوند" روز چهارشنبه اظهار کرد : در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری با موضوع سرمایه گذاری از کلانتری۱۳ باهنر کرج به پایگاه یکم پلیس آگاهی استان رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد شاکی با مراجعه به سایت دیوار با این عنوان آگهی که جذب سرمایه گذاری با پرداخت سود روزانه به ازای هریک میلیارد ریال مبلغ ۱۲میلیون ریال پرداخت می شود به دفتر مدیر این آگهی مراجعه و وی با چرب زبانی مبلغ هشت میلیون ریال از شاکی دریافت می کند.
هداوند اضافه کرد: شاکی در مراجعه بعدی به این دفتر متوجه می شود که دفتر به صورت روزانه اجاره داده شده و چنین شرکتی وجود ندارد که بلافاصله موضوع را با پلیس در میان می گذارد.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت:پس از بررسی های صورت گرفته از سوی ماموران و انجام اقدامات ویژه پلیسی ، محل اختفای متهم در یکی از مناطق شهرستان کرج شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.
هداوند با بیان اینکه متهم با این ترفند توانسته بود ۵۰ میلیارد ریال از شاکیان کلاهبرداری کند، افزود: در تحقیقات اولیه از متهم وی ابتدا منکر هرگونه کلاهبرداری بوده که با مواجه با مستندات جمع آوری شده به ناچار لب به اعتراف گشود.
وی گفت: متهم در اعترافات خود بیان داشت حدود سه ماه است که از طریق درج آگهی به عنوان لنت فروشی در سایت دیوار و اخذ وجه نقد از مراجعین جهت سرمایه گذاری کلاهبرداری کرده و برای اینکه بتوانم عمل مجرمانه خود را انجام دهم اقدام به کرایه دفتر به صورت هفتگی کرده ام.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha