نصیرشلال: به ورزشکاران ما القا می‌کنند که شانسی ندارند/ به امید کسب مدال به پاریس می‌رویم

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری با بیان اینکه به ورزشکاران ما القا می‌کنند که در پاریس شانس مدال ندارند، گفت: این مسائل سد راه ما نخواهد شد و ما یک راه را آغاز کردیم و تا کسب نتیجه نهایی ادامه خواهیم داد.

به گزارش ایرنا، نشست خبری نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری امروز (چهارشنبه) در محل فدراسیون برگزار شد. در این نشست علی داودی و میرمصطفی جوادی المپین‌های این رشته نیز حضور داشتند.

نصیرشلال در این نشست گفت: چند ماهی است که اردوها را شروع کردیم و طبق برنامه پیش می‌رویم و امیدوارم مشکل خاصی نباشد تا با بهترین شرایط به پاریس برویم.

وی گفت: زمانی که پاداش در نظر می‌گیریم اگر به درستی انجام نشود نتیجه عکس دارد و ممکن است که ورزشکار را از پیش باخته کند. به ورزشکاران ما القا می‌کنند که شانس مدال ندارند.

نصیرشلال گفت: این مسائل سد راه ما نخواهد شد و ما یک راه را آغاز کردیم و تا کسب نتیجه نهایی ادامه خواهیم داد. ماتلاش کردیم میانگین سنی را پائین آورده و جو روانی را نیز کنترل کردیم اما از بیرون اتفاقاتی رخ می‌دهد که دست ما نیست. بچه‌های المپیکی شرایط خوبی دارند و در جام جهانی تایلند نیز عالی درخشیدند. از اوایل خرداد اردوی کیش برگزار و تا المپیک به اوج می‌رسیم.

وی تصریح کرد: شاید نتایج بازی‌های آسیایی این ذهنیت را ایجاد کرده، اما من می‌گویم شرایط با بازی‌های آسیایی بسیار تفاوت دارد و بچه‌ها افزایش رکورد خوبی دارند. ورزش ایران در حدود ۴۰ سهمیه گرفته که نباید برای آنان این موشکافی‌ها شود.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: نباید با ورزشکار این برخوردها شود چون به امید کسب مدال به پاریس می‌روند.

دارنده مدال طلای بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن گفت: ما دوست داریم علی داودی ۲۰۵ تا ۲۱۰ یکضرب بزند و در دوضرب نیز ۲۶۰ کیلوگرم مهار کند اما این بستگی به شرایط دارد. میرمصطفی جوادی قبل از جهانی عربستان آمادگی خوبی داشت و اگر رکوردها را ارتقا دهد به مدال خواهد رسید.

وی در مورد انتقادهایی که بعد از ناکامی رضا دهدار در کسب سهمیه مطرح شد، گفت: ما سهمیه قطعی نداشتیم و رنکینگ ۸ و ۹ از نظر من سهمیه نیست. برای دهدار همه کار کردیم و آماده بود. او ۳۰ ساله است و شرایط یک جوان ۲۲ ساله را ندارد که زیاد روی او فشار بیاوریم. بدنش خوب بود و در دوضرب خیلی نرمال برای او شروع کردیم در ادامه دو فرصت هم داشت. او گفت اگر سهمیه نگیرد، آخرین مسابقه است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha