۲۲ کیلوگرم مواد مخدر در خرم آباد کشف و ضبط شد

خرم آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۲۲ کیلو و ۸۱۷ گرم تریاک در شهرستان خرم آباد کشف و ضبط و ۶ سوداگر مرگ در این راستا دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سردار یحیی الهی روز چهارشنبه اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه چند نفر در حاشیه های شهر خرم آباد اقدام به خرید و فروش مواد مخدر می کنند، موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران در تحقیقات خود ۶ نفر را در این رابطه شناسایی، دستگیر و در بازرسی از محل اختفای آنان موفق به کشف ۲۲ کیلو و ۸۱۷ گرم تریاک شدند.

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: متهمان همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

توقیف کامیون حامل ۲۰ تن حامل شکر قاچاق در الیگودرز

فرمانده انتظامی لرستان از توقیف یک دستگاه کامیون کشنده و کشف ۲۰ تن و ۴۸۹ کیلو گرم شکر قاچاق به ارزش هشت میلیارد ریال در شهرستان "الیگودرز" خبر داد.

سردار الهی اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران ایست و بازرسی خمه "الیگودرز" حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده مظنون و جهت تحقیقات بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این کامیون مقدار ۲۰ تن ۴۸۹ کیلوگرم شکر قاچاق فاقد مجوز به ارزش هشت میلیارد ریال کشف و یک نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده تحویل مراجع ذیصلاح شد گفت: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha