۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۲۳
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85477993
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حمایت از کسب و کارهای کوچک مقیاس موجب افزایش مشارکت مردم در جهش تولید می‌شود

زنجان - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: حمایت از کسب و کارهای کوچک مقیاس موجب افزایش مشارکت مردم در جهش تولید می‌شود که در این راستا طرح‌هایی برای عملیاتی کردن این موضوع در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین محمدی روز چهارشنبه در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان،‌افزود: رونق کسب و کارهای کوچک مقیاس و مردم پایه در استان از طریق طرح هایی همچون خوشه های تولید و روستاهای زیستی معیشتی انجام می شود.

وی ادامه داد: علاوه بر این،‌ تلاش ما تسهیل هرچه بیشتر برای فعالیت مشاغل خانگی است و در این راستا با راه اندازی درگاه صدور مجوزها زمان صدور مجوزهای مورد نیاز به زیر ۲ هفته کاهش پیدا کرده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: یکی از ابزارهای دخیل کردن مردم در حوزه تولید، استفاده از شرکت های دانش بنیان است که برای این منظور هم ساز وکارهای حمایتی مختلفی برای فعالان این حوزه در نظر گرفته شد.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود به انجام سرمایه گذاری ها از محل منابع شرکت تعاونی سهام عدالت در استان خبر داد و گفت: این موضوع، مصداق مشارکت مردم در طرح های سرمایه گذاری است‌.

وی همچنین با بیان اینکه حمایت از ورود سرمایه گذاران به طرح های اقتصادی در اولویت قرار دارد، گفت: دستگاه های اقتصادی استان باید برنامه های عملیاتی را در جهت افزایش مشارکت و نقش مردم در فعالیت های اقتصادی تدوین و ارائه کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha