۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۰۴
کد خبر: 85477949
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جوادی: ظاهرا روی وزنه‌برداری در المپیک حساب نکرده‌اند

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۰۴
کد خبر: 85477949
جوادی: ظاهرا روی وزنه‌برداری در المپیک حساب نکرده‌اند

تهران - ایرنا - ملی‌پوش دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه‌برداری در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت: حقوق‌هایی که برای ما در نظر گرفتند، جالب نیست و ظاهرا روی ما حساب نکرده‌اند. کف حقوق را دادند و ما نیز حقوق‌ها را به کمیته پس دادیم.

به گزارش ایرنا، نشست خبری نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری امروز (چهارشنبه) در محل فدراسیون برگزار شد. در این نشست علی داودی و میرمصطفی جوادی المپین‌های این رشته نیز حضور داشتند.

میرمصطفی جوادی در این نشست با بیان اینکه نهایت تلاش خود را برای ثبت بهترین رکورد به کار خواهم گرفت: تمرینات ادامه دارد و ما تا المپیک به آرمانی‌ترین شرایط خواهیم رسید و ضمن آنکه صحبت کردن درباره رکورد نهایی الان زود است.

وی ادامه داد: پیش‌بینی‌هایی در خصوص عملکرد نمایندگان کشورمان در المپیک مطرح می‌شود، اما واقعیت این است که وزنه‌برداری رشته رکوردی است و ممکن است اتفاقات زیادی رخ دهد و شرایط تغییر کند.

جوادی افزود: حقوق‌هایی که برای ما در نظر گرفتند، جالب نیست و ظاهرا روی ما حساب نکرده‌اند. کف حقوق را که ۱۵ میلیون تومان بود را دادند و ما به کمیته پس دادیم. من نمی‌دانم در المپیک چه اتفاق رخ خواهد داد.

دارنده مدال طلای پیکارهای جهانی ۲۰۲۳ عربستان گفت: شرایط تمرینی ما الان برای رکورد زدن مناسب نیست و اینکه چه رکوردی ایده‌ال است یک داستان دیگر است. در دسته ۸۹ کیلوگرم برترین‌های جهان حضور دارند و باید بهترین باشیم. فدراسیون بهترین حمایت را دارد و کم و کاست خاصی نداریم.

وی یادآور شد: شرایط المپیک قابل پیش‌بینی نیست. علی داوودی در جام جهانی تایلند نقره گرفت و من هم در جهانی ۲۰۲۳ عربستان طلا گرفتم. با این مدال‌ها وقتی اینگونه رفتار می‌شود، جالب نیست. این نشان می‌دهد که چه تفکری نسبت به ما دارند. 

جوادی در پاسخ به سئوالی که با این شرایط دلسرد نشده‌اید؟  که پاسخ داد: اینکه کسی روی وزنه‌برداری حساب باز نکند، طبیعی و عادی شده و در خصوص بودجه فدراسیون هم وجود دارد.

جوادی درباره رکورد ایده‌آل برای المپیک گفت: هیچ وقت به این فکر نمی‌کنم. در ماه‌های آینده برای افزایش رکورد اقدام می‌کنم. هر چقدر وزنه‌ها برای المپیک بیشتر باشد، بهتر است و تلاش می‌کنم در المپیک روز خوبی داشته باشم و بهترین وزنه‌هایم را بزنم.

ملی‌پوش وزنه‌برداری خاطرنشان کرد: فدراسیون اکنون حمایت خوبی دارد و سالن تمرین استاندارد و خوابگاه‌ها در حال آماده شدن است. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha