۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۴۴
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85477777
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار :جهش ۲ برابری صادرات برای البرز برنامه ریزی شده است

کرج - ایرنا - استاندار البرز با بیان اینکه سال گذشته یک میلیارد دلار محصول و کالای مختلف از این استان صادر شد ، اعلام کرد: امسال جهش۲ برابری صادرات را برنامه ریزی کرده ایم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "مجتبی عبداللهی " روز چهارشنبه در نشست توسعه صادرات استان البرز افزود: جای خرسندی دارد که سال گذشته با پیگیری‌های صورت گرفته صادرات استان از حدود ۳۵۰ میلیون دلار به بیش از یک میلیارد دلار رسید اما از سوی دیگر بر این باور هستیم که این رقم با ظرفیت های ویژه البرز در تولید و صادرات، تناسب ندارد.
وی بیان کرد: ایجاد بسترهای مناسب برای فعالیت صادرکنندگانی که کارت بازرگانی خود را از البرز گرفته اند، از جمله موارد مهمی است که باید مد نظر قرار گیرد.


استاندار البرز گفت: اکنون با توجه به گسترش مراودات و ارتقا کیفیت روابط با سایر کشورها به واسطه افزایش قدرت چانه زنی جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان می توانیم نسبت به برقراری ارتباط تجاری از طریق شرکت در نمایشگاه ها و رایزنی با سفرا و استان های مختلف کشورهای هدف، توفیق یابیم.
وی افزود: این سلسله نشست ها باید با دستور کار مشخص و در فواصل زمانی کوتاه تری برگزار شود تا نتیجه بخش باشد.
عبداللهی گفت: درصدد هستیم امسال با شکوفایی ظرفیت های نهفته صادرات، رفع موانع و ایجاد بسترهای مناسب، صادرات استان را افزایش دهیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha